zondag, augustus 26, 2007

Reeuwijk 6 raakt vijf spelers kwijt

Doordat er een spelerstekort bij andere elftallen dreigt te ontstaan moet Reeuwijk 6 liefst 5 spelers inleveren. Helaas raken wij onze zeer gewaardeerde jeugdige spelers kwijt. Iets wat ik persoonlijk bijzonder betreur. Het elftal bleek vorig seizoen een ideale mix tussen jong en oud.

We moeten afscheid nemen van: Sip en Sop, Appelstroopie, Raymon, Michael Mulder (al weg voordat hij meegdaan heeft). Jongens, ik vind het bijzonder jammer dat het zo moet lopen, maar ben ervan overtuigd dat jullie je waarde ook in jullie nieuwe elftal zullen hebben.

22 opmerkingen:

  1. tsjah wat kan ik zeggen...
    het waren 3 fantastische jaren!!!!
    tis alleen te hopen dat ik in een gezellig team terecht kom!!!
    ik heb in ieder geval geen zin in nog zo'n periode als in de C en B...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit echt te belachelijk voor woorden. Mijn zoon moet verdwijnen om nieuwe spelers binnen te halen. Wat heb je daarop te zeggen "aanvoerder" Oosterwijk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He Appelstroop, Sip, Sop, Raymon en Michael. Als jullie maar wel meegaan naar ESA!! Jullie maakten dit jaar het verschil.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oosterwijk, je bent een #$#!#$!@

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ben in ieder geval van de partij bij ESA!!
    en we hadden toch ook nog een gedeelte van de pot over van vorig jaar die nog koud gemaakt moest worden???
    daar hebben jullie de jonkies ook wel voor nodig lijkt me!!
    en m.o. is niet degene die verantwoordelijk is voor het vertrek van de jonkies...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee dat klopt Appelstroop. MO kan hier niets aan doen. En uiteraard, maken we de pot op met alle ESA gangers, inclusief de supporters. We nodigen iedereen hiervoor uit in kleedkamer 6. Nader bericht volgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh ja appelstroop? Daar geloof ik helemaal niks van. Hij had toch ook kunnen zeggen dat er geen plaats voor de 2 nieuwe spelers was?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor de boze moeder: Soms moet je een keuze maken in het leven. Die valt soms niet mee. Had ik dan alleen uw zoon nog (als jonkie)in ons team moeten laten?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor Sip en Sop: Dan nog hadden we met 23 spelers allemaal 15 minuten per wedstijd kunnen spelen.Maar buiten dat: Ik mag er maar vijf per wedstrijd wisselen. ( Echter begrijp ik jullie teleurstelling wel)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vind ik wel erg hoog gegrepen 15 minuten per wedstrijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ikzelf ben teleurgesteld maar kan er weinig aan doen en ik hoop dat jullie volgend jaar kampioen worden en dan ga ik me best doen voor het achtste wat zeker weten een hele gezellige tijd gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. onzin mo, trap eerst de spelers er maar uit die er nooit zijn of zgn geblesseerd. ik ben wel blij dat je toegeeft dat jij hiervoor gezorgt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. nee aanvoerder je had het elftal intact moeten laten en de nieuwkomers naar een ander elftal moeten laten gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik begin maar eens met een wedstrijdje of vijf weg te blijven. Dan bedaar je wel mo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. en ik ga mijn auto nog maar eens wassen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gaan we nu allemaal ineens zielig doen? Kom op zeg,ik heb toch niet te maken met een stel watjes. Wat een vertoning zeg. Anders ga ik zelf wel in het 8e voetballen hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. klopt het eigenlijk wel dat we met zijn 5en naar het 8e gaan...??
    het 8e heeft volgens de cvc site 16 spelers...
    het 5e heeft er 2 minder...
    ik merk het allemaal vanzelf wel!!
    en mocht het 6e ooit spelers nodig hebben dan weten jullie me te vinden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ach Mo ik begrijp je wel, jij wordt ook onder druk gezet. en wie je ook uit het team haalt, het zal nooit goed vallen.
    Ik hou toch wel het recht om elke wedstrijd op de bank te beginnen he.......

    BeantwoordenVerwijderen
  19. de spelers uit gouda van het 8ste spelen niet mee dus. Maar ik zie mo niet graag naar het achste komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wij vinden dat de jonkies moeten blijven, we hebben niks met het 8e te maken en de sponsor rules!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Aan MO: een goede kapitein verlaat zn zinkende schip niet

    Aan Appelstroop: laat ze het zelf uitzoeken. Als ze weer eens met 6 man staan omdat de rest op vakantie is ben jij niet thuis

    Boze moeder: u heeft gelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zullen we de discussie maar eens afsluiten met de volgende conclusies

    1. We raken de jonkies helaas kwijt
    2. We krijgen er 2 gezellige spelers bij
    3. MO kan er ook niks aan doen
    4. We worden (bijna) kampioen
    5. We gaan wederom naar ESA
    6. Het wordt ondanks alles een leuk seizoen

    BeantwoordenVerwijderen