dinsdag, juli 29, 2008

Einde voor Reeuwijk 6 in zicht?





De speurtocht naar nieuwe spelers voor Reeuwijk 6 heeft niets opgeleverd. Hierdoor gaan we van start met een minimale bezetting van 13 man. Een beetje sneu als je ziet dat er elftallen met meer dan 20 spelers van start gaan.

Het enige wat we kunnen doen is afwachten of er nog spelers uit de selectie vallen of dat spelers in andere elftallen genoeg krijgen van hun wekelijks verblijf op de reservebank .

Afschrijven is in het seizoen 2008/2009 in ieder geval uit den boze.

De selectie


1.Tim de Haan (speelt om de 2 weken)
2. Gerrit vd Heuvel
3. Peter de Jager
4. Martin de Jager
5. Hans Goedhart
7. Marco Lakerveld
8. Peter vd Heerik
9. Dick van Dam
10.Mike Binken
11.Maurice van Beek
12.Andre van Dortmont
13.Ton Burger

Early Grey is dit seizoen vrij inzetbaar voor alle elftallen. De verwachting is echter dat er veelvuldig een beroep wordt gedaan op hem door het 6e.

59 opmerkingen:

  1. Mooi daar zijn we ook weer vanaf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het jammer vor jou bokkie maar dit hebben jullie aan jezelf te danken. Ik vind het niet gek dat niemand wil.

    Jullie aanvoerder wilde zonodig de jeugd weghebben en nu stapt ie zelf op samen met die andere losers. Wat een slappe kwast is die MO toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. idd te idioot voor woorden dat er elftallen met 20 man rondlopen. opeen gegeven moment vallen deze vriendenelftallen uit elkaar en zit de vereniging met de problemen.

    Dit is bij ons ook meerdere malen gebeurd. Sterkte Reeuwijk 6 en sterkte bestuur cvc reeuwijk, veel wijsheid toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik zou het echt naar vinden als cvc zo'n team zou kunnen laten vallen!!
    heeft ook te maken met vorig jaar toen er het bericht kwam dat er toen teveel spelers in het 6e zouden komen en dus jammer genoeg maar logisch de jongere garde zelf een team op konden gaan richten. dit team is nu het 8e en blijft in mijn ogen de komende jaren in grote lijnen hetzelfde elftal.
    ik hoop voor het 6e dat er nog een oplossing te vinden is want ik zou het zonde vinden als de overgebleven spelers door zulke persoonlijke beslissingen en wanbeleid van de club hun team in 2 jaar naar de klote zien gaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ook loek hermenet is vrij inzetbaar.....deze is een zelfde verbond aangegaan als ik

    maar goed daar red je het niet mee, aangezien ik de helft van het seizoen toch niet kan

    dan wordt het elftal opgedeeld, zodat er de rest van de teams, er twee eftallen aan overhoud?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik laat me niet opdelen. Er zijn gelukkig meer verenigingen als CVC Reeuwijk in de omgeving.

    Opdelen = opstappen bij CVC Reeuwijk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echte zesde elftalspeler. Ik begrijp je reactie, maar even wachten met overhaaste beslissingen. Ik ga ervan uit dat er een oplossing komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een slap zootje bij CVC Reeuwijk. Een beetje bestuur accepteert deze onzin niet.

    Het kan toch niet zo zijn dat de spelers de elftalindelingen zelf maar regelen?

    Als ik nou lees dat er elftallen met meer dan 20 spelers zijn en andere elftallen te weinig spelers hebben, snap ik niet waar ze mee bezig zijn.

    Deze vereniging is blijkbaar door en door verrot!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou het jammer vinden. Ik ben fan van de meeste mannen in dit team, met uitzondering van Early Grey die je dan ook eigenlijk geen man kan noemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. met die van zijp win je de oorlog niet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wil de lafaard zijn eigen naam beken maken bij deze domme praat want je bent duidelijk niet van mijn niveau. Wel knap dat je het in een keer goed schreef maar ja spellingcontrole doet wonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Duckhunter

    Beken maken??

    BeantwoordenVerwijderen
  13. MO - beter een halve strijder, dan helemaal geen strijder ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. nog wat aanvullingen

    dorre - kan eens in de maand, de rest van de zaterdagen is ie zijn auto aan het wassen

    Gerrit - denk dat je aan een bejaarde man met roelator meer hebt

    Mike Binken - altijd druk met het stucken en zijn camping

    dat gaat hem helemaal worden dit seizoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. o ja lakerveld vergeten - die heeft vorig jaar precies 2 minuten gevoetbald


    ons lot ligt gewoon in de handen van het bestuur, afwachten maar

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nog een aanvulling

    Tim is al jaren op jacht naar Osama Bin Laden

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gerucht: Erik Hammer zou terugkeren als actief voetballer bij CVC Reeuwijk en gekozen hebben voor Reeuwijk 6

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb pas geleden de huilverhalen van jullie aanvoerder en anderen van het 6e in het clubblad gelezen en moet toch vaststellen dat iedereen dit debacle van te voren zag aankomen.

    Die geweldige aanvoerder van jullie, meneer Oosterwijk, heeft het gewoon voor jullie verpest.

    alleen hij heeft ervoor gezorgd dat er vorig seizoen spelers moesten verdwijnen die niet in het concept zouden passen.

    Nu verlaat hij met de staart tussen de benen het zinkende schip en geeft daar in het clubblad het bestuur de schuld van.

    Hetzelfde geldt voor die andere weglopers. Te kinderachtig voor woorden allemaal. En dan te bedenken dat er in het clubblad nog afscheid genomen wordt van deze lui ook. Onbegrijpelijk!

    Ik ben blij dat mijn zoon op tijd weg is gegaan bij dit misselijkmakende zootje, inclusief de buitengewoon irritante meneer Oosterwijk.

    Ik hoop dat het nieuwe zesde er komt. Ook dan wordt het ongelijk van de heer Oosterwijk wederom bewezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. boze moeder - wat betreft dat MO een irritant mannetje is, kan ik je niet anders dan gelijk geven.........de rest is natuurlijk een kul verhaal compleet gebaseerd op frustatie, maar ieder zijn mening

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Boze Moeder,
    Jammer dat er vrouwen zijn als u met een: of niet verwerkte scheiding, kindsyndroom, een niet te hanteren zoon of vent die te veel zuipt of wellicht een minderwaardigheidscomplex. Enig inzicht of verstand van de voetballerij heeft u in ieder geval niet. Des te vreemder dus om dan direkt een elftal of persoon aan te vallen als je niet weet waar het echt om gaat. Beter voor u is het maken van een afspraak bij iemand met verstand van persoonlijkheidsstoornissen!
    Wellicht mogen wij u daarna hier weer ontmoeten met, naar ik hoop, een positievere kijk op het leven en misschien wel voetbal gerelateerde zaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. de scout - LOL

    het lag er zo dik op he

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoezo Early, denk jij dat de scout MO zelf is dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Misschien heb ik geen inzicht in voetbal, maar wel mensenkennis druiloor!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. anoniem - wat heeft dat er nu mee te maken of het wel of geen MO is. wat de scout zei was gewoon grappig, met een behoorlijke kern van waarheid.......

    boze moeder - mensenkennis.hahaha laat me niet lache, te laat doe je al

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Early Grey lache = lachen! Ik hecht al jaren aan een juist gebruik van de nederlandse taal.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Beste Early Grey en scout AFCA.

    Jullie kunnen de boze moeder nu wel belachelijk maken, maar ze heeft natuurlijk wel gelijk. Uit een misplaatst soort arrogantie werden vorig jaar spelers afgeserveerd.

    Dit waren nu precies de spelers op wie je altijd kon rekenen en die jullie nu node missen.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. speler van reeuwijk 5 - kijk het verhaal omtrent de jonkies, daar ben ik het zeker mee eens. dat had vele malen beter gekunt.

    maar als "boze moeder" er daarnaast nog kansloos en gefrustreerd op andere zaken gaat reageren waar ze totaal de kennis niet voor heeft, ja dan maakt zij zichzelf al belachelijk en bevestigen de scout en ik dat enkel.

    maar goed, ze hoopt wel op een goede afloop, dat kunnen we wel waarderen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Indeling beker

    1. Aarlanderveen 4
    2. CVC Reeuwijk 6
    3. Jodan Boys 13
    4. Moerkapelle 7

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Eearly heeft gelijk over het afserveren van de jeugdige spelers.

    Het waren natuurlijk sukkeltjes, maar wel ONZE sukkeltjes

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik krijg zo het idee dat wij dit seizoen niet tegen jullie zullen voetballen. Wat een gedoe allemaal...........

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Zoals vorig jaar (toen illegaal) ben ik ook dit jaar (legaal) beschikbaar voor het zesde dus bij mensen tekort kunnen jullie altijd bellen...

    BeantwoordenVerwijderen
  32. als het team uit elkaar valt, kunnen we wel gewoon elke zaterdag 16 uur in de kantine afspreken om de derde helft te spelen........ik denk dat het team in oude vorm binnen de kortste keren gerealiseerd is

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Loek, we leggen je vast voor de eerste 25 wedstrijden van dit seizoen

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Fijn voor de boze moeder! Ik lees net dat u nu zelf aangeeft geen inzicht in voetbal te hebben.
    Hebben de eerste gesprekken met een,zoals ik al voorstelde,kundig persoon toch plaats gevonden?
    GA ZO DOOR!! Dan komt het met uw mensenkennis ook nog wel goed en staat u weer snel positief in het leven. (Alhoewel het bij sommige mensen natuurlijk ook lang kan duren)

    SUUK6

    BeantwoordenVerwijderen
  35. een bezoekje aan de psych zou voor jou ook geen overbodige luxe zijn zielige sukkel

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wat dat aan gaat is het hele zesde rijp voor de psych, dat krijg je er van als je een aantal jaren onder de vleugels van MO voetbalt...........ik ben ondertussen volledig grijs geworden, en dat in twee jaar tijd

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Haha reeuwijk 6 ik teken ervoor hoor, altijd gezellig bij jullie. Kan wel zijn dat ik er paar x niet bij ben..

    BeantwoordenVerwijderen
  38. loek - zeker als het niet regent en warmer is dan 20 graden, jij vale mooi weer voetballerT

    BeantwoordenVerwijderen
  39. jaja van zijp, als dat zo zou zijn zou dat een betere reden zijn dan de reden waarvoor jij 9 van de 10x af loopt te bellen, welke ik niet openbaar wil maken, vale zuipschuit!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Boze moeder,

    Ik ben desgewenst ook zelf in de gelegenheid u te begeleiden in een traject om van uw denkwijzeproblemen af te komen.
    Indien nodig en natuurlijk als u het echt wil ,kan u mij altijd even bellen voor een afspraak. Mijn website bezoeken om alvast te kijken wat de mogelijkheden zijn kan natuurlijk ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. begeleiding door iemand die de kleuterschool nog niet eens afgemaakt heeft? Laat me niet lachen Martin Oosterwijk, alias de scout AFCA

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Om even een misverstand uit de wereld te helpen, ik ben niet ene Martin Oosterwijk, blijkbaar de voormalige aanvoerder, zo maak ik uit de berichten op. Ik ken Oosterwijk wel uit een ver verleden, maar niet zodanig om over hem als persoon te kunnen oordelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. ik begreep van Gerrit vd Heuvel dat wij een donatie van 6 spelers krijgen, zij die het niet redden in de selectie...hopen maar dat waar is, dan is het zesde gered.........hoef ik zelf niet al te veel op te draven en dus ook niet onlegitiem af te bellen

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoewel ik al(lang) afscheid heb genomen van het zesde, dan toch nog maar een(laatste)reactie van de voormalige aanvoerder zelf.

    Voor die boze moeder: Ik begrijp uw frustatie, maar met 25 man een competitie (zoals vorig seizoen) beginnen lijkt me wat teveel van het goede.Bovendien had het 8e toen amper 13 man. Vandaar dat ik al mijn jongere spelers toen aan dit jonge nieuwe 8e elftal afstond.
    Ik maak namelijk geen onderscheid! Of had ik uw zoontje dan als enige (van deze jonkies) voor het zesde moeten behouden?

    Voor die nep MO: flauw hoor om niet je eigen naam te gebruiken en mij daarvoor te misbruiken!!
    Wat een oproerkraaier ben jij zeg!!

    Voor de scout,AFCA: leuk dat u met mij mee leef en steunt, maar ik kan mijn eigen boontjes ook wel doppen hoor!

    Voor de meester: een zin begin je toch altijd met een hoofdletter? Ook de kleuterschool niet afgemaakt?

    Voor Early Grey: woorden schieten te kort...maar jij gaat het zeker met strijd en pen (op blogger) dit seizoen helemaal bij het zesde maken.

    Tot slot: ondanks alle ophef over mijn persoontje en het zesde toch
    alle sterkte en succes dit seizoen gewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Voor MO

    Voor de scout,AFCA: leuk dat u met mij mee leef en steunt, maar ik kan mijn eigen boontjes ook wel doppen hoor!

    Het is leeft, niet leef.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Martin, goed gesproken. Ik vind het nog steeds jammer dat je gestopt bent, maar wij gaan het wel redden. De 6 nieuwe jonge ex-selectie spelers waar Early Grey over spreekt kunnen we prima gebruiken.

    Zij brengen meer voetbal, wij leren ze drinken.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. hans - ik hoop dat het waar is van die jonkies, maar het verhaal werd ruimhartig besproken op het terras, waar alle hoge omen van cvc aanwezig waren, waaronder ik.......

    je hebt de site mooi gepimpt, lauw hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  49. hans - ik hoop dat het waar is van die jonkies, maar het verhaal werd ruimhartig besproken op het terras, waar alle hoge omen van cvc aanwezig waren, waaronder ik.......

    je hebt de site mooi gepimpt, lauw hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Martin Oosterwijk,

    Ik steun u niet en leef ook niet met u mee. Ik reageer alleen op opmerkingen van mensen die denken te weten hoe het is gegaan en de plank vervolgens volledig misslaan.Dat er na mijn schrijven vervolgens misplaatste reacties zijn zegt genoeg over uw gelijk, maar nog meer over het niveau van degene die reageerde.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ben benieuwd wie die scout nu eigenlijk is. Een ding is zeker, hij scout voor de verkeerde club

    BeantwoordenVerwijderen
  52. sc feyenoord,
    Inderdaad, ik scout voor de verkeerde club. N.a.v. de "eindstand" competitie 2007-2008kan ik inderdaad beter bij uw club aan de Maas mijn voetbalinzicht aanbieden. In Rotterdam kan betere scouting geen kwaad. Een teleurstellende 6e plaats onder o.a. PSV, ons Ajax,NAC, Heerenveen en Twente zegt immers genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. de scout - misschien kan je mij naar Feyenoord loodsen, ik beschik over zeer veel voetbal talent, tenminste als ik iedereen mag geloven

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Earlygrey,
    Als je een beetje begrijpt wat ik schrijf dan stel je deze vraag niet. Met "ik scout voor de verkeerde club" bedoelde ik dat het beter voor de Rotterdammers was geweest als ik aldaar mijn werk had gedaan, gezien de eindstand in de afgelopen competitie. Ik werk nog steeds voor Ajax. Voor Feyenoord moet je bij mensen zijn die voor Feyenoord scouten.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. EarlyGrey, 1-0 voor de scout

    BeantwoordenVerwijderen
  56. zal wel iets met de kater te maken hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  57. It is remarkable, very useful message

    BeantwoordenVerwijderen
  58. You are absolutely right. In it something is also idea excellent, agree with you.

    BeantwoordenVerwijderen