maandag, augustus 25, 2008

Defintieve selectie Reeuwijk 6 volgende week bekend



Volgens info van Jan Edelman wordt er begin volgende week bekend welke spelers vanuit de selectie toegevoegd worden aan het 6e. Daarnaast circuleren er steeds meer geruchten dat Thijs "schepijs" van Wageningen (op de foto links) naar het zesde komt. Deze in Meer (Belgie) woonachtige ex UBO Boy zou overwegen wekelijks de reis naar Reeuwijk te maken en daar met zijn oude UBO gabbers (Ton, Peter, Hans, Steve, Dick) een balletje te gaan trappen.

Een gerucht of de waarheid? We zullen het spoedig weten. Wellicht betekent dit ook een come back van de neef van Thijs; Leo Hopman.

10 opmerkingen:

  1. Thijs Schepijs lacht nog steeds

    BeantwoordenVerwijderen
  2. als ie maar bier drinkt, verder hoeft ie niet te kunnen voetballen.....net als de rest van ons, met mij als uitzondering

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha die Early

    Het is geen bierdrinker, wel een hele goede voetballer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb voetbalschoenen gekocht nu alleen nog scheenbeschermers... Bokkie, je kan altijd bellen. Denk dat t wel goed komt met t 6e dit jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Loek,

    Ik weet je te vinden, net als Early Grey!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik meen mij te herinneren dat van Wageningen in het verleden in het eerste elftal heeft gestaan.In de beginperiode dat ik nog scout was in het KNVB district West 2. Een aantal invalbeurten in één of 2 seizoenen, dacht ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Volgens mij is Thijs minimaal 1 seizoen vaste keus geweest in het 1e elftal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zou heel goed kunnen. Daarom misschien een aanwinst voor jullie 6e elftal. Bij ons,lees betaald voetbal, is het niet vreemd grote afstanden te overbruggen voor b.v. trainingen of wedstrijden.Ik verwacht niet dat hij dit elke week gaat doen om, met alle respect, in een 6e bierteam te gaan "ballen".

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben benieuwd! Wil graag voetballen met Thijs schepijs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wanneer word de definitieve selectie bekend gemaak, zou deze week gebeuren. ben wel benieuwd wie jullie hebben weten te strikken

    BeantwoordenVerwijderen