woensdag, januari 07, 2009

Afgelast


Klik op de foto

6 opmerkingen:

  1. Ik zag dat we op 24/1 ook geen wedstrijd hebben, dus 31/1 de eerste wedstrijd (Soccer Boys thuis)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. uitstekend, tegen die tijd kan ik denk ik wel weer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zaterdag is er officieel een plassentocht, die start vanuit het wapen waar een enorme tent is geplaatst.
    met warme chocolademelk, Glühwein, Jägermeister, snert en gezellige muziek. helaas hebben ze geen amstel maar brandbier, en dat is na 15 suks best te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens internet gaat deze tocht niet door

    http://www.natuurijsschaatsen.nl/toertochten/tocht.php?tochtid=208

    BeantwoordenVerwijderen
  5. vreemd, op de wapensite staat toch wat anders

    http://www.wapenvanreeuwijk.nl/

    er is iedergeval een tent, muziek en drank, voor mij genoeg redenen om af te reizen. ga verder toch niet schaatsen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. maar goed, 14 uur heb ik met Muis, steve en Wimpie in het wapen afgesproken, wie zin heeft.......hoe meer mensen hoe meer vreegd

    BeantwoordenVerwijderen