zaterdag, juni 27, 2009

CVC Reeuwijk 6 - CVC Reeuwijk 8

Hierboven de aanvoerder van het zesde met de wannabe aanvoerder van het achtste

Als voorbereiding op het nieuwe seizoen speelt de kersverse zevende klasser Reeuwijk 6 een oefenwedstrijd tegen achtste klasser Reeuwijk 8. Uiteraard gaat deze wedstrijd met de nodige festiviteiten gepaard.

- Huldiging Kluuk als Reeuwijk zesser van het seizoen
- Barbecue
- Afpilzen in Nog Eendje

Datum en tijd volgen nog. Dit is afhankelijk van het bekerprogramma en wanneer Gerke de wedstrijd in kan plannen.

18 opmerkingen:

  1. ben benieuwd of jullie wel een volledig 6e kunnen vormen aangezien de selectie dan druk in de voorbereiding bezig is en echt geen spelers af laat staan...
    wordt een makkie dus;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha ha die Appelstroop. Wij presenteren een aantal spectaculaire aankopen op deze dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik kijk er naar uit!
    staat iig vast dat het een hele geslaagde midag gaat worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik neem aan dat we ook hier de 2*30 min regel toepassen, dat is echt perfect. ik stel dan ook voor om dit landelijk door te voeren

    BeantwoordenVerwijderen
  5. valt me toch tegen dat uitgerekend jij om 2*30 min vraagt.
    degene die per jaar een paar marathons afloopt en flink wat tochtjes fietst vraagt om inkorten van de wedstrijd...
    nog steeds conditie tekort?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nee geen conditie te kort hoor. het is puur uit verveel overwegingen. na een tijdje ben je het gewoon zat om achter die bal aan te rennen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. "Gewoon zat om achter die bal aan te rennen" zegt het orakel! Ga dan dammen. Elke lullo die geen verstand heeft van het spelletje roept dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. daarom zit ik ook in het zesde, gewoon omdat ik het niet snap en kan..........mooi is dat he, ieder zijn niveau

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Da's dan simpel, Earley geeft toe er geen bal van te snappen (wisten we al) dus voor van Dam geen moeilijke keuze meer. Earley gaat weg, die gaat naar "de Brug", de thuishaven van de Reeuwijkse damvereniging Denk en Zet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alex Bitter ( DEZ )29 juni, 2009 18:39

    Nou,.... daar zijn wij helemaal niet blij mee. We willen wel op ons vrij hoge niveau blijven presteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. de kenner - als we jou beleid hanteren, blijft er geen zesde meer over of zelfs geen overige senioren.......ik ben namelijk niet de enige die er vrij weinig van snapt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou Alex Bitter, ik heb je vroeger zien voetballen en daar bakte je vrij weinig van. Ieder z'n specialiteit zullen we maar zeggen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Voormalig UBO Boy, nu Belg30 juni, 2009 11:17

    Ik wil hier toch tegen protesteren Early Grey. Er zijn jongens in het zesde die het klappen van de zweep wel kennen. Daar zijn: de broertjes de Jager, Bokkie, Bungen, Dikkem en Dorre. Allemaal oud selectie en hoofdklasse zaalvoetballers.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beste Krasser, klopt, daarom ben ik toch maar doorgegaan met dammen.
    ( deed ik naast het ballen ook al )
    Maar Early willen we niet als lid, zelfs het schuiven van de stenen gaat voor hem te snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. UBO-boy - dat weet ik ook wel, die namen die je noemt zijn zeker gerespecteerde namen.....loop maar een beetje slap mee te ouwehoeren, op sommige mensen hier moet je maar niet te serieus op reageren

    het zesde is een uitermate lache team, dat zo af en toe voor een verrassing kan zorgen met leuk voetbal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. 2 mietjes op de foto. hoe kan het nu dat zij het 6e en het 8e leiden?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. zal wel iets met inzicht te maken hebben...
    Anders zijn het de genen die ze mee gekregen hebben van hun pa

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja die vaders snapten er ook al niet veel van

    BeantwoordenVerwijderen