maandag, december 21, 2009

Bericht van Early Grey over het Zandvoort uitstapje

Ha Bokkie,

Vandaag center parcs geboekt en betaald. We hebben drie villa’s (2*6 en 8 persoons) direct naast elkaar, verder lakens en handdoeken inbegrepen. Perfect dus.

De cp selectie is als volgt. We houden 1 plekje over, waarschijnlijk voor dorre…….

Gerrit vd heuvel
Ad vd laan
Dave lakerveld
Tim de haan
richard van leeuwen
wimpie
Niels
muit
Ian
kluuk
evert
steve
muis
dick
martijn
marco van dijk
herbert
kim
bokkie


34 opmerkingen:

  1. Koninklijke Landmacht21 december, 2009 21:46

    Gerrit vd heuvel geschikt
    Ad vd laan ongeschikt
    Dave lakerveld ongeschikt
    Tim de haan geschikt
    richard van leeuwen geschikt
    wimpie geschikt
    Niels ongeschikt
    muit ongeschikt
    Ian ongeschikt
    kluuk geschikt
    evert geschikt
    steve geschikt
    muis geschikt
    dick geschikt
    martijn ken ik niet
    marco van dijk ongeschikt
    herbert geschikt
    kim ongeschikt
    bokkie geschikt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik mis Linnepin, die is gek op "het samenzijn met veel mannen in één ruimte".

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marco Lakerveld heeft zich aangemeld voor de cp selectie.......dus zijn we rond.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja inderdaad Beppie. Vreemd dat ze er niet bij is. Misschien ben jij een goede vervangster?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Koninklijke Landmacht - dol op ouwe mannen ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Koninklijke Landmacht22 december, 2009 10:46

    Nee echte mannen en daar hoor jij zeker niet bij sukkel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha koninklijke landmacht hoeveel frustratie kan je hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. PS je bent niet dol op oude mannen maar blijkbaar wel dol op echte mannen. Volgens mij zit je op de verkeerde site!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hahaha loek - erg scherp...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. en onze "echte man" is wel direct uitgeluld - ook maar een dikke ONGESCHIKT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. MARVA (Koninklijke Landmacht)22 december, 2009 15:46

    Loek en Early, ongelooflijke mietjes. Waarom gaan jullie ervan uit dat de Koninklijke Landmacht alleen uit mannen bestaat?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. MARVA - moeite met begrijpend lezen - ONGESCHIKT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. L-E-Z-E-N Marva. Maar toch ben ik blij voor je dat je ff je frustratie er weer uit hebt kunnen gooien. Dat zegt zoveel over iemand. Hahahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lakerveld???? Wat heeft hij met het 6e te maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Loek,

    Wat ben jij toch een zielige sukkel! Hahahaha. Alleen voetballen in thuiswedstrijden hahahahaha, niet mee met elftaluitstapjes zo te zien. hahahahaha Meejanken met Early
    Hahahahahahahaha

    Zo heb ik ook even gehahahaha 't

    BeantwoordenVerwijderen
  16. zesde lid - kom op zeg, lakerveld heeft vorig seizoen zeker 5 minuten mee gespeeld en daarmee zijn plaats in het zesde gevestigd........ben je toch niet vergeten he

    BeantwoordenVerwijderen
  17. is toch mooi we zeiken elkaar af, we hebben allemaal lol en vullen de site wat op met onneuzel geouwehoer, win win situatie voor iedereen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou jij nog Early. Je staat nog op 0 minuten dit seizoen volgens mij

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik doe enkel de laatste thuis wedstrijd mee, een helfie hoog uit. volgend jaar wordt ik maaar gewoon een supporter of zoiets

    BeantwoordenVerwijderen
  20. @ anoniem (en waars ook Marva en Kon landm) hahaha (weer) ook al zo gefrustreerd. Schitterend dat jij er zo mee zit en toch zo lacht. Als je het echt wilt weten: ik ben parttime speler. Wellicht zou jij af en toe in mijn plaats mee kunnen doen en mischien mijn uitstapje kunnen betalen als je echt zo graag wilt dat ik meega.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hey Loekie, geen geld voor het uitstapje? En we verdienen zoveel!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Snuggere kapper,

    Ik verdien ook veel maar krijg het niet van mijn baas, dus dat zegt niks!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. @ Cosmo.. Economische crisis he. Steeds minder mensen gaan naar de kapper.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ben zaterdag geweest, incl gel zo'n 37 euro......en nog is het half af.......

    BeantwoordenVerwijderen
  25. @ Niels, bij jou zal er ook nooit meer wat van te maken zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. 37 EURO en HAlf AF? Dan ben je bij de kapper geweest op de Raadhuisweg!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. nee joh of ik mijn haar nu wel of niet laat knippen, het ziet er altijd goed uit...tenminste dat heb ik van horen en zeggen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Die vent op de raadhuisweg is ook een vale oplichter!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. familiekwaaltje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heeft denk met de opvoeding te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. welke opvoeding............

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Early je bent toch zo'n sukkel ohja een ook nog een ongelooflijk mietje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. beter dan een tokkie door gebrek aan opvoeding....haha mooiste tijd van het jaar om elkaar eens goed de waarheid te vertellen

    BeantwoordenVerwijderen