vrijdag, juli 02, 2010

Reeuwijk 6 exit


Reeuwijk 6 houdt in huidige samenstelling op te bestaan. De spelers van dit succesvolle elftal stappen collectief over naar CVC Reeuwijk 9. Het grote voordeel is dat we op deze manier terug keren naar de 8e klasse. Nadeel zou kunnen zijn dat we gaan spelen tegen Rotterdamse ploegen en een ongunstig thuistijdstip. Zodra ik daar duidelijkheid over heb laat ik het weten.

Sponsor

Onze zeer gewaardeerde sponsor Angela van "Nog Eendje" plakt er nog een seizoen aan vast. We zullen de eer van dit bekende Reeuwijkse cafe weer met verve verdedigen.


Transfers

Vertrokken: Niels van Zijp, Loek Hermenet, Ian Overdam, Dave Lakerveld, Eric Overdam

Nieuwe spelers: Ron Rietveld, Joost v.d. Akker


Onzekerheid over scheidsrechter
Het is niet zeker dat we MO als vaste scheidsrechter behouden. Hij heeft aangegeven zijn horizon te willen verbreden. Martin zou zelfs een aanbieding van de vv Gouda hebben ontvangen.

7 opmerkingen:

  1. De knvb wil het liefst dat de teams genummerd worden op het niveau dat ze spelen. Dus hoe hoger het niveau hoe hoger het teamnummer. Gelukkig voor het '6e' gaan ze naar de 8e klasse. Maar net als het 6e, geloof ik, is het '8e' tegen de teamnummer wijziging. Maar het is nu eenmaal het beleid wat er gevoerd wordt. Als het maar niet ten koste gaat van de gezelligheid van de teams!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het allemaal best als we gewoon om 12.45 uur voetballen en in de buurt van reeuwijk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het boeit mij echt helemaal niets. krijgen we nu dan een cvc reeuwijk 9 site........

    negen laatst ze beven, klinkt goed.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat snap ik, jij bent gestopt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij ook ook niet rijmen he Earlygrey. Negen rijmt niet op beven. Wat wel rijmt is : Reeuwijk 9 valt alweer tegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lodema, ik zeg niet dat het rijmt, alleen dat het goed klinkt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wanneer mogen we weer?
    Of het nou het 6e 9e of het 99e is: IK WIL VOEBALLUH!!!!

    BeantwoordenVerwijderen