zondag, juni 12, 2011

Vertrekt van Dam bij Reeuwijk 9?

                                                          Evert van Dam medio jaren 80

Er gaan hardnekkige geruchten op Facebook dat coach Evert van Dam vertrekt bij het negende en leider/coach wordt bij CVC Reeuwijk 2. Als de geruchten waar zijn moeten we op zoek naar een opvolger. De vraag is ook of Evert de herstructurering van het negende af maakt of dit overlaat aan de nieuwe coach van het elftal. Meest voor de hand liggende opvolger van Evert is oud coach Arie van der Vis, die enkele jaren erg succesvol was als leider van het negende.Wellicht zou dit ook betekenen dat oud-aanvoerder Martin Oosterwijk terugkeert bij zijn oude makkers.

14 opmerkingen:

  1. Als van Dam, de man met het door de drank aangetaste voetbalverstand en de zwalkende jenever benen, het 2e gaat leiden dan is er echt iets mis bij CVC. Hoe dom kan je zijn om die man zo'n functie te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Begrijp ik nou goed dat van Dam het voor gezien houdt? Eerst gooit hij het hele elftal om en dan vertrekt hij zelf.Klopt het ook dat Matto uit het elftal geflikkerd is als laatste daad van Evert? Komt Martin terug? Vragen, vragen, vragen. Wie geeft de antwoorden?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Anoniem

    Het vertrek van Evert van Dam is slechts een gerucht op internet. Zoals je weet is niet alles wat het lijkt op het net. Het zou kunnen, maar ik weet zeker dat een opvolger snel gevonden is. Dat Matto uit het elftal "geflikkerd" zou zijn is mij evenmin bekend. Het lijkt mij sterk, want Matto voldoet aan alle veteranenkwalificaties. Over de terugkeer van MO kan ik weinig zeggen. Het zou kunnen, maar het zou net zo goed niet kunnen. Ik denk dat er de komende weken meer duidelijk wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig CVC Reeuwijk 6. Er is dus niets mis bij CVC. Niet alles is wat het lijkt op deze blog. Echter..... wat wel klopt is dat van Dam geen ruk verstand heeft van voetbal. Hij blijft echter doen alsof hij wel verstand heeft van het spelletje. De Ruud Gullit onder de trainers, snel dumpen dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik begreep dat er eventueel dagjes mensen (met eventueel een overnachting) naar CP komen of zijn uitgenodigd, ik zou graag willen weten wie dat zijn, dan kan ik ze het prijskaartje doorgeven.

    Ik kan het niet verkopen aan diegene die 160 euro hebben betaald, dat er dan mensen voor nop langs mogen komen....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Matto is zelf opgestapt en er dus niet uitgeflikkerd door Evert. Ik zag Matto al op de lijst van het 8e staan. Dus idd promotie voor deze gast. Het 9e gaat verder als gezellig elftal.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gerrit, over van Dam heb je helemaal gelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anoniem,

    Hè? Is Matto nou lid of is hij gast?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ledenbestand CVC15 juni, 2011 12:49

    Matto is een lid ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Matto is een ex speler van het 9e en nu bij Reeuwijk 8. Geen woorden meer aan vuil maken svp

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oud Reeuwijk 6 speler16 juni, 2011 18:40

    Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waarom lezen we niks over het elftal uitstapje van het 9e?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Omdat het niet doorgegaan is, er was niet voldoende drank ;)

    BeantwoordenVerwijderen