zondag, augustus 21, 2011

MO bedankt voor de eer

Martin (mo) Oosterwijk is dit seizoen helaas niet te bewonderen in CVC Reeuwijk veteranen 1. Hij schrijft hier zelf over:

Hoi Hans,
Ik neem aan dat je het over dit (nieuwe)seizoen heb toch? Echter heb ik Evert van Dam onlangs al laten weten dit niet echt te willen daar ik ook graag wedstrijden wil blijven fluiten. Die had het ook (al) aan mij gevraagd. Wel heb ik aangegeven eventueel eens een keertje mee te willen doen als hij spelers te kort kom. Dat lijkt me wel leuk natuurlijk.

Maar echt wekelijks weer aan de bak te moeten…….Nee Hans, dat lijkt mij toch niet zo verstandig ( met zoveel concurrentie)

Groet,
Martin


Dit is een forse streep door de rekening van coach van Dam wiens intentie het was om een elftal te formeren rond Martin. Het was ook de bedoeling dat MO het aanvoerderschap over zou nemen van de falende Dorre.

13 opmerkingen:

  1. Jammer
    Al was het alleen maar voor het gezeik na afloop.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi hans het zijn aan de gezichten te zien, nou niet de vrolijkste spelers die je hebt geselecteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. he Copa, wat dacht je van een rentree als voetballer? We kunnen je goed gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. MO bedankt voor de eer! Da's logisch toch, hij heeft verstand van het spelletje na zoveel jaren ervaring!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goh Gerrit, heb je toch nog voor iemand waardering ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veteranen 1 viel me erg tegen afgelopen zaterdag. Er staat dan ook geen verslag op de site (erg verstandig)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wees blij dat die knoest niet naar veteranen 1 komt. Hoeveel hebben jullie overigens verloren afgelopen zaterdag?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nog niet verloren dit seizoen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jammer, anders had ik ook weer lid geworden....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben benieuwd wat jullie aanstaande zaterdag doen. Vorige week was natuurlijk een aanfluiting.

    Ik sta in ieder geval langs de lijn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. de fluitist hoort toch binnen de lijnen? En je kijkt naar de verkeerde wedstrijd hoor. VE1 speelt pas ergens in oktober. Anders duurt de 1e seizoenshelft zo lang voor die mannen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mascotte weet het beter 24 september eerste wedstrijd pas dus mensen beter opleten grrr

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Teleurgestelde speler26 augustus, 2011 14:35

    Nee Kiki, de wedstrijd van 24/9 gaat niet door. Weer een tegenstander die zich teruggetrokken heeft. Nu nog maar 16 wedstrijden dit seizoen!

    BeantwoordenVerwijderen