maandag, augustus 20, 2012

CVC veteranen nemen afscheid van Evert van Dam

Met een wedstrijd tegen CVC Reeuwijk 4 namen de veteranen afscheid van coach Evert. Het was een beetje zoals de afscheidwedstrijd van Johan Cruyff bij Ajax toen Bayern Munchen niet mee wenste te werken en Ajax met grote cijfers vernederd werd (voor de geintereseerden kijk op http://www.sportgeschiedenis.nl/2006/05/09/dit-had-johan-niet-verdiend.aspx . Bij ons werd het echter geen 0-8 maar 3-7 in een lekkere wedstrijd. Uiteraard was het weer chaos troef in de voorbereiding op de wedstrijd en het was een wonder dat we een compleet team konden presenteren inclusief de uitstekend spelende huurling George Hammer. De wedstrijd werd gefloten door Rien Hermenet die ook onderstaande fotoreportage voor zijn rekening nam. Aan de hand van de foto's geef ik wat bijzonderheden over deze geslaagde middag.



Het lijkt op bovenstaande foto of het zojuist ingestelde rookverbod hier met voeten getreden wordt maar het zou hier om een vuiltje op de lens gaan. We herkennen in ieder geval Dorre, George, Evert en Joost.


Strafschopmisser Martijn trakteerde het elftal op een kratje bier. Er zouden er nog vele volgen.


Het elftal poseerde samen met de coach en 2 afgevaardigden van de supporters (Kiek en Linda) voor de fotograaf. Helaas waren de nieuwe shirts nog niet klaar zodat we in Zanussi outfit aantraden. Het was overigens ook de laatste wedstrijd voor Gerrit en Joost bij dit elftal.


Aanvoerder Dorre hield een speech en Richard (Johnny) van Leeuwen denkt er het zijne van. Komend seizoen zal de aanvoerder de kar moeten trekken nu er geen nieuwe coach voorhanden lijkt.


De coach werd verrast met twee cadeaubonnen voor het Wapen van Reeuwijk. En om de reageerders maar vast voor te zijn. Ze zijn alleen inwisselbaar voor een diner. Evert schijnt met Marrigie te gaan maar Peter de Jager zou ook een goede kans maken.


In zijn dankwoord vertelde Evert waarom hij nu eigenlijk stopt. De constante strijd om genoeg spelers te krijgen en de grote nederlagen werden Evert te veel. Hierop antwoordde Richard zeer gevat: "dat lag allemaal aan jezelf Evert, je snapt helemaal niks van het spelletje". Toen Richard gevraagd werd om het zelf dan maar beter te doen ging hij er wijselijk niet op in.


We zullen Evert ten zeerste missen. Zelfs gastspeler George kon het niet nalaten een vaderlijke arm om Evert heen te slaan.

Evert, bedankt voor alles!

18 opmerkingen:

  1. Wedden dat Evert drank krijgt voor zijn dinerbon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat weet ik wel zeker....Margie ziet er iedergeval niets van terug

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent de echte reden dat Eef van Dam gestopt is meneer Early. Ik heb je dit seizoen geen enkele keer op het veld gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha ben dan oook al twee jaar geen spelend lid meer....en het jaar daarvoor heb ik idd maar 45 minuten gespeeld....soms ben je het spelletje gewoon beu he..ondanks dat ik er onwijs goed in ben

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij beklim je de bergen beter dan dat je voetbalt als ik de Reeuwijker mag geloven tenminste

    BeantwoordenVerwijderen
  6. in beide blink ik uit, ook sla ik een aardig balletje tennis en loop ik soepeltjes hard ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja kantoorpikkie Grey, 't is moeilijk bescheiden te blijven! Wat een Eikel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. grey is goed in gay sporten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. bescheiden zijn is zo'n onzin, als je ergens goed in bent mag je dat best uitspreken...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schei toch uit Gay. Je loopt als een dronken eend. Voetballen kan je al helemaal niet en de bergjes die je beklommen zou hebben zijn veredelde molshopen waar een bejaarde nog wel tegenop wandelt. En dan zelf de Reeuwijker bellen over de topprestatie die je geleverd zou hebben. Zielig gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. klopt Ralph, ik heb wel tien kranten gebeld, enkel de Reeuwijker wilde het plaatsen....niet te begrijpen he van die andere negen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 't is moeilijk bescheiden te blijven
    Wanneer je zo goed bent als ik
    Zo stoer, zo charmant en zo aardig
    Dat zie je in één ogenblik
    Ik denk als ik kijk in de spiegel
    Daar staat een geweldige vent
    't is moeilijk bescheiden te blijven
    Voor een kerel met zoveel talent (jaja)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. peter, fantastisch nummer....het is idd lastig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lijkt me prettig deze knaap eens te ontmoeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Badr is een zachtgekookt eitje voor alleskunner Grey

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ex vriend Earley27 augustus, 2012 19:52

    Early Boy is een erg onzekere jongen. Hij denkt vaak dat ie overal goed in is. Komt door zijn onzekerheid maar hij kan heel veel absoluut niet hoor ;(

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goed verwoord Loekie Hermenet

    BeantwoordenVerwijderen