donderdag, januari 04, 2007

Breaking news: Sip loopt tegen 17 wedstrijden schorsing aan



Sip is afgelopen zaterdag tegen 17 wedstrijden schorsing aangelopen. Dick van Dam ergerde zich zo aan het gedrag van de speler van het zesde dat hij besloot deze straf op te leggen. Ook aanvoerder M.O. loopt kans op een schorsing wegens afwezigheid bij het oliebollentoernooi. Dick beraadt zich over het aantal wedstrijden, maar het lijkt niet waarschijnlijk dat we M.O. dit seizoen nog in actie zullen zien.

8 opmerkingen:

  1. Ja Sip, eigen schuld. Nooit Dickem tegenspreken.
    en MO zou ik een taakstraf opleggen. bjvoorbeeld Sip begeleiden tijdens de 17 wedstrijden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat van Dickum zelf wel een beetje begeleiding kan gebruiken en dus zelf - op deze manier - in aanmerking komt voor een lange schorsing. Reden: hij is zelf bijna nooit op tijd bij wedstrijden, en hij beschuldigt de aanvoerder er ook nog eens van dat deze zich zou hebben opgegeven voor het oliebollentoernooi. Ja, van Dickum, dat is zelf vragen om moeilijkeheden en een lange schorsing natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat denkt MO wel? -Dickem hoeft nooit op tijd te zijn.
    Ik denk dat MO 17 wedstrijden geschorst moet worden en Sip gaat hem daarin begeleiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 17 voor MO? 30 wedstrijden lijkt mij beter op z'n plaats. Hoe durft hij mee te doen met oud eerste elftal met daarmee een grote kans op blessures. Neem een voorbeeld aan mij, ik weiger gewoon mee te doen met deze losers!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dorre, jij moet gewoon je mond houden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo zie je maar dat clubsponsors steeds meer invloed krijgen...

    Sip, gewoon op de splerspas van Sop spelen, niemand die het door heeft!

    Wat betreft het oliebollentoernooi:
    MO was één van de betere spelers, hij deed niets fout!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik heb vertrouwen in mijn broer. Hij zal zich terug knokken in de basis. Hij is het bankzitten nu al zat.

    BeantwoordenVerwijderen