zondag, januari 28, 2007

Deelnemers ESA toernooi


Huiskamervraag: Wie is deze charmante danser??



Spelers van Reeuwijk 6 opgelet

Elke voetballer/begeleider van het zesde is uitgenodigd om mee te doen aan dit geweldige toernooi. Als je eventueel niet kunt op 26 mei (lijkt ons sterk) moeten we dit zo snel mogelijk weten. Graag aanstaande zaterdag uitsluitsel. Naast de spelers van het zesde reizen er ook enkele prominente cvc'ers mee naar Arnhem. Bijvoorbeeld Evert van Dam, Anton de Vries, Paul vd Vliet, de broertjes Hammer enzovoort. Details over het programma volgen nog.

Muis en Bok

7 opmerkingen:

  1. He Burp..... ga je ook mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij is het Dorre

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga alleen mee als dorre niet mee gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan iemand mij vertellen wie die vrouw (achter Wiegert rechts) in het blauwe shirt met die tampon in haar neus is?? Toch niet Linda, hinnik, hinnik de Jager??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is dat Linda? Die is er dan ook op achteruit gegaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. volgens mij zeg je dat ook alleen omdat je weet dat linda waarschijnlijk nog minder verstand heeft van computers als jij peet;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga alleen mee als Peet wel en Linda niet mee gaat

    BeantwoordenVerwijderen