zondag, augustus 23, 2009

Huwelijk MO feit of fictie?


Er gaan steeds meer geruchten dat Martin Oosterwijk (MO) op 8 augustus jl in het huwelijk getreden is. Ad vd Laan heeft het gelukkige paar al gesproken (bij de Aldi) en zij bevestigden het gerucht. Het schijnt niet om Belle P. te gaan maar om een andere schone. Desgevraagd vertelde MO afgelopen zaterdag in de kleedkamer dat het allemaal erg snel gegaan is.

Degene die ons de echte trouwfoto kan laten zien mag een derde helft meemaken van het zesde elftal

16 opmerkingen:

  1. Ambtenaar Burgelijke stand23 augustus, 2009 23:18

    Het enige wat ik hiervan mag en kan zeggen is dat het huwelijk in besloten kring heeft plaatsgevonden op zijn verjaardag! Het is een mooie vrouw en foto's van het huwelijk zijn gemaakt door zijn broer en neef, zo heb ik gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben diep en diep teleeurgesteld

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik heb het ook (met een knipooog) uit een hoge boom
    kunnen constateren. Tis toch echt waar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Evert Santegoeds24 augustus, 2009 10:33

    Belle moet niet zo zeuren.Ze is zelf in eerste instantie vreemd gegaan, en daarover was hij zeer ontdaan.
    Niet verwonderlijk dus
    dat hij nu met een andere schone alsnog in het huwelijksbootje is gestapt. (bronvermelding prive)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij geloven allang niet meer in sprookjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Officiele mededeling

    Het gerucht is absoluut waar. Mijn broer Martin is op 8/8 in het huwelijk getreden. Het kwam zelfs voor onze familie als een grote verrassing. Ik heb inderdaad foto's gemaakt, maar Martin moet zelf maar beslissen of hij ze op deze site wil publiceren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lem Oosterwijk zelf24 augustus, 2009 13:30

    Martin heeft mij net telefonisch gevraagd of ik bovenstaande erop heb gezet. Eerlijk gezegd wist ik van deze blog niets! De persoon die onder mijn naam reacties plaatst zou ik vriendelijk willen vragen dit niet te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dus dit verhaal kan ook weer naar het rijk der fabelen. Het was ook erg onwaarschijnlijk natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tevreden 6e elftaller24 augustus, 2009 16:02

    Hij fluit beter dan dat ie trouwt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Burgelijke zaken Waddinxveen24 augustus, 2009 16:57

    Wil de echte Lem Oosterwijk nu opstaan en daarbij het verlossende antwoord geven. Wat is daarop u antwoord?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou Anoniem, de echte Lem Oosterwijk zegt in zijn reactie niet dat het "niet waar" is. Hij vraagt iets anders. Blijft toch de vraag: heeft MO een schone dame aan de haak geslagen of niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is 100% waar. Jammer dat MO er zelf zo wazig over is. Zo krijg je nu roddels.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een ouwe klasgenoot27 augustus, 2009 07:54

    Net terug van vakantie hoorde ik het gerucht dat Mo getrouwd zou zijn. Maar dat geloof toch geen hond!! Die jongen heeft al zoveel ellende om zich heen gezien dat hij wel 10 keer na zal denken om te trouwen. Nee,dit is echt een fabeltje.Ik ken hem daar namelijk te goed voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Petronella Oosterwijk-van Kampen27 augustus, 2009 09:26

    Ik hoor en lees dat er geruchten gaan over Martin en mijzelf. Ik wil voor eens en voor altijd duidelijk maken dat wij op 8 augustus getrouwd zijn en erg gelukkig zijn met zijn tweeën.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Is MO gestopt met voetballen, maakt ie toch nog een keurig één-tweetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Petronella Oosterwijk-van Kampen27 augustus, 2009 15:07

    Dat zei ik pas ook al tegen hem

    BeantwoordenVerwijderen