zondag, augustus 22, 2010

MO geen vaste scheidsrechter meer bij Reeuwijk 9

MO is gestopt als vaste scheidsrechter bij CVC Reeuwijk 9. Zijn de scheldkanonnades van coach van Dam hem teveel geworden? Houdt MO niet meer van een goed biertje na afloop? Niets van dat alles. Hij legt zelf uit wat zijn beweegredenen zijn.

Ik heb namelijk ook al een aanbieding (van Jan de Jager) gekregen om bij Gouda te komen fluiten.
Die zagen het wel zitten in mij. Hadden me al een paar gezien ( op internet), en zijn daarna ook nog een keer in Reeuwijk wezen scouten.
Schijn ik nog aardig betaald te krijgen ook. Ja, Hans, ook voor mij zijn het momenteel zware tijden geworden, en als ik dan naar CVC kijk wie daar om de meest uiteenlopende functies al betaald krijgen….Die meeste hebben al twee salarissen!!
Bovendien; scheidsrechter zijn is ook niet niks hoor!!! Een hoop gezeik elke keer aan je kop! Die van Dam kan er helemaal een houtje van. Maar ik kan het hebben hoor. En zeker van hem! Maar het is dus ff afwachten

6 opmerkingen:

  1. En hij heeft nog gelijk ook! Met alle respect, maar het niveau van Reeuwijk 9 (voorheen 6e) is mijn inziens te laag voor MO.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Groot gelijk Mart! Je kan beter ver weg blijven van die brallende van Dam!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou nou, die MO heeft nogal wat discutabele beslissingen genomen in het nadeel van het zesde.

    Ik heb wedstrijden gezien waar de ene warrige beslissing na de andere door hem genomen werd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jammer, altijd gezellig met jou MO. je komt toch nog wel een keertje kijken neem ik aan. ieder geval succes met het fluiten bij Gouda.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wie wil er nou zo'n scheidsrechter??

    BeantwoordenVerwijderen