donderdag, juli 21, 2011

En weer zitten we in de verkeerde poule

Waarom worden wij in de 2e klasse veteranen geplaatst. Dit is de grote vraag die overblijft na de poule indeling door de KNVB. Niet alleen spelen we tegen zeer sterke veteranenelftallen (WDS, Be Fair, HBSS) maar ook nog eens vrijwel allemaal in Rotterdam e.o. Echt een onbegrijpelijke actie. Zeker als je kijkt naar de derde klasse waar vrijwel alleen streekelftallen spelen welke tevens meer van ons kaliber zijn zoals SPV, Oudewater, Rijnstreek en Linschoten. Dit gaat werkelijk nergens over!

8 opmerkingen:

  1. Beste Hansie,
    De laatste regel: "Dit gaat werkelijk nergens over" is een vreemde. Waarom zet je dit bericht erop dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We tikken al die gasten makkelijk van de mat af Hans...
    Het tickie tackie voetbal van ons is ongevenaard !!!
    Hahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij de knvb werken echt alleen maar Nono's. Na ruim 2 jaar, 350 mailtjes, en 5 uur aan telefoontjes is de hallencompetitie eindelijk gerealiseerd.
    Dus wil je naar Veteranen 3 over 2 seizoenen kan je dat het beste nu al aangeven

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Districtskantoor West II22 juli, 2011 08:49

    Ik werk op het districtskantoor van de KNVB West 2 in Rotterdam en bekijk regelmatig verenigingssites.Hier vond ik de link naar deze site.Ik wil toch graag even reageren op deze stelling. Het is niet de KNVB die een nieuw elftal in een bepaalde klasse plaatst maar de vereniging zelf. Het bestuur van CVC Reeuwijk heeft zelf aangegeven dat Veteranen 1 in de 2e klasse speelt. Dit wilde ik graag even rechtzetten. Uw bestuur kan eventueel een herindeling aanvragen bij west2-competitie-veld@knvb.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een service van de KNVB! Ze geven zelfs advies op teamsites. Dit was bij de zaal wel anders geregeld. Ik zou hier gebruik van maken als ik jou was Hans.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou Hans, nu blijkt toch dat het maar goed is dat je dit bericht erop hebt gezet. Potdikkie, nou heb ik met mijn eerdere opmerking 2 punten in mindering!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou ik zou zeggen laten we dan maar s kijken of we in de 3e klasse kunnen komen.

    BeantwoordenVerwijderen