donderdag, juli 28, 2011

Wie weet meer?


Het is vanuit Breda moeilijk te volgen wat er allemaal gebeurt rond CVC Veteranen 1. Zo weet ik niet of er initiatieven genomen zijn om ons te laten starten in de derde klasse in plaats van de zeer sterke 2e klasse waar we nu ingedeeld zijn en is het mij ook volledig onduidelijk wie er volgend seizoen in het elftal spelen. Wat ik weet is dat Fred Schouten, Dirk vd Star en wellicht Martin Oosterwijk toegevoegd zijn en dat Matto, als ik de berichten op onze site moet geloven, naar het achtste is vertrokken. Wie precies weet hoe het zit mag het zeggen.

12 opmerkingen:

  1. Vanuit Breda moeilijk te volgen??
    Log eens in als je b.v. in Spijkenisse bent of Hengelo. Dat gaat prima!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze lijst heb ik ontvangen i.v.m. de te regelen bardiensten:
    Reeuwijk 9

    1 Peter de Jager
    2 Martin de Jager
    3 Marco v Dijk
    4 Peter v/d Heerik
    5 Ron Rietveld
    6 Hans Goedhart
    7 Tim de Haan
    8 Gerrit v/d Heuvel
    9 Ton Burger
    10 Andre v Dortmunt
    11 Joost van de Akker
    12 Eric van Dam
    13 Herbert Bitter
    14 M. Min
    15 Jan Muit
    16 Matto Kranenburg
    17 Ewout Verdouw

    Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je Ankie, ik denk alleen dat deze lijst niet helemaal juist is. Herbert is gestopt en Fred Schouten is toegevoegd. Verder zijn er twijfels over Matto. Er gaan steeds meer geruchten dat hij is opgestapt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook jij bedankt Hans, wacht ik nog maar even met indelen.Het seizoen is nog lang.Zal vanavond even informeren.
    Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De man van weinig woorden30 juli, 2011 10:21

    Zoals bekend is er bij CVC weinig bekend wat er bekend zou moeten worden gemaakt.Kennelijk is alleen de bar (als middelpunt)bij de club nog bekend. Is er namelijk ook al bekend gemaakt wie de opvolger van Ad Hoogerbrugge (2e-elftal)is geworden?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik maak bekend dat dit onbekend is!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De man van weinig woorden heeft volledig gelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @ de man van weinig woorden

    De opvolger van Ad Hoogerbrug is bekend. Niemand minder dan ik zelf wordt de nieuwe coch van het elftal.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. PPffff, nee hé, Willem Lodema. Hij blijft vrijwilligerswerk doen en gaat dus nu bij het 2e rommelen. Weer een seizoen voor het 2e naar de knoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beter het 2e naar de knoppen als veteranen 1

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En ik had nog zo Jan van de Made aan de voorzitter voorgedragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gewoon doorspoelen die Lodema!

    BeantwoordenVerwijderen