dinsdag, januari 03, 2012

Geruchten over terugtrekken veteranenelftal CVC Reeuwijk niet juist

Gerrit (rechts voor de kijker) en Steve 
Ondanks geruchten op het internet zijn er absoluut geen plannen om het veteranen 1 elftal terug te trekken uit de competitie. We maken het seizoen gewoon af en ook volgend jaar blijft het team grotendeels bij elkaar. Wat er wel speelt is dat Gerrit aan het einde van het seizoen zijn imposante carriere beeindigt. Er zijn echter al volop onderhandelingen bezig met een of meerdere vervangers. Ook coach van Dam gaat volgens de laatste berichten gewoon door.

5 opmerkingen:

  1. Evert stopt ermee aan het eind van het seizoen, heeft ie mij meerdere keren verteld....probeer anders johnny eens binnen te halen als coach

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee hoor het stoppen is van de baan! Hij heeft een aanbod gekregen wat hij niet kan weigeren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat moet dan een aanbod zijn geweest van 104 flessen jenever. Elke week 2 flessen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. speler met weinig vertrouwen in de coach04 januari, 2012 18:57

    als me`n wekelijkse gage maar niet omhoog gaat om hem binnenboord te houden die falende coach.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Trouwens, ik stop maar wil iemand die ouwe panty van m'n oma, die ik op mijn hoofd heb, nog overnemen?

    BeantwoordenVerwijderen