zondag, mei 20, 2012

Belangrijk Veteranen 1 nieuws

Afscheidswedstrijd Evert van Dam geschrapt

Helaas gaat de afscheidswedstrijd van coach Evert van Dam niet door. De promotiewedstrijd van het eerste elftal wordt door sommige eigen spelers en tegenstander Reeuwijk 4 belangrijker gevonden. Van de spelers van Reeuwijk 4 is dit volkomen te begrijpen. Van de spelers van Veteranen 1 vind ik het jammer dat ze kennelijk de tomeloze inzet van Evert voor ons elftal  niet op waarde weten te schatten. Uiteraard hoop ik dat de jongens van het eerste elftal er in zullen slagen om te promoveren.

Hopelijk komt er nog een goede gelegenheid om afscheid te nemen van Evert.

Volgend seizoen
Er zijn voorzichtige ontwikkelingen te melden voor volgend seizoen. Enkele oud spelers (4 a 5) van CVC Reeuwijk 3 overwegen de Veteranen te gaan versterken. Dit betekent wel dat mogelijk het puur recreatieve karakter gaat verdwijnen en er (ook) ingezet gaat worden op prestaties. Het is wel belangrijk dat iedereen van het huidige elftal zich hierin kan vinden. Zodra er ontwikkelingen zijn meld ik mij.

46 opmerkingen:

  1. Dick Advocaat20 mei, 2012 17:50

    Hou mij ook ff op de hoogte. Nu ik toch weer naar Nederland kom, kan ik deze klus ( met wat versterking erbij) er tussendoor ook nog wel klaren. Een paar tonnetjes (geen fusten!), en we praten nergens meer over.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat de helft stopt als die gasten van het derde erbij komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Verdorie Hans, slecht nieuws. Was ik blij zaterdag a.s. verlost te zijn van het slappe en slecht onderbouwde voetbalgelul van "van Dam", gaat het niet door. Moet ik nog maar ff doorbijten.Ik hoor het wel wanneer we echt van hem af zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gerrit vd Heuvel20 mei, 2012 21:40

    De reactie hierboven komt niet bij mij vandaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezwam weer allemaal anoniem. Evert was de eerste die afgelopen zaterdag riep, ik ga naar Monster. Het 1e steunen. Is het een clubman of niet. Kunnen al die anonieme schrijvers een voorbeeld aan nemen. Jullie zitten natuurlijk allemaal anoniem en gratis in de bus.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @ de auteurs van de verwijderde reacties.

    De toon van jullie reacties kan niet door de beugel. Ook inhoudelijk slaan de reacties nergens op.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De reacties waren niet van mij maar Ankie, door jou mag er niet anoniem gereageerd worden. Ik wist niet dat jij de regels bepaalt. Volgens mij zit de knop anoniem er niet voor niets. Wie zegt dat jij Ankie bent? Voor hetzelfde geld ben je heel iemand anders. Aan de andere kant, ik ben al een aantal jaartjes weg bij CVC maar je reactie is precies zoals ik van jou verwacht zou hebben. En goed om te lezen dat jij wel betaalt voor de rit naar de wedstijd van het eerste elftal.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @Oud Trainer,
    Ha,ha,ha, inderdaad, of ik Ankie ben is voor jou de vraag, voor mij een weet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Maar nou ff zonder gekheid mensen, ik denk dat het 1e maar niet in de 2e klasse moet gaan ballen. Is niet erg, lopen ze het hele jaar met de rode lantaarn te ballen, net zoals wij afgelopen seizoen! Niet leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoewel jij niet Gerrit vd Heuvel bent heb je wel een punt. Wat bijzonder is dat dezelfde mensen die het hele seizoen lopen te gillen hoe slecht het eerste wel niet speelt nu voorin in de bus zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik denk............het wordt een "Monsterscore".

    BeantwoordenVerwijderen
  15. @ Ankie, goed om te lezen dat Evert zelf graag naar Monster wil. Dan hoeven we ons daar geen zorgen over te maken.

    Jammer voor het programma, we hadden wat leuke items voor Evert rond deze wedstrijd bedacht.

    Misschien kunnen we aan het begin van het volgende seizoen nog wat organiseren. Hij heeft in ieder geval wel een afscheid in stijl verdiend.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. jullie kunnen wellicht volgende week of op een vrijdagavond, lekker bbq'tje erbij. dan komen jullie de avond wel door

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gezien het aantal verwijderde berichten, zit er iemand niet lekker in zijn vel. Misschien een idee om daar met iemand over te praten i.p.v. dit blog te vervuilen? Past natuurlijk niet echt hier hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De Brandweer22 mei, 2012 23:55

    Het blijft natuurlijk een zorgenkind die van Dam. Goed uitkijken dus als jullie die vrijdag alsnog met hem de barbecue willen gaan aansteken!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. @ Veteranen:
    Mochten jullie het kunnen regelen op een vrijdagavond, graag een berichtje, zodat er voor de thee in de rust gezorgd kan worden.En natuurlijk een bardienst voor de 3e helft.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Reeuwijk 6 vedette23 mei, 2012 11:24

    Evert bekijkt het maar. We kijken vanaf nu naar de toekomst en niet meer naar het verleden.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Groot gelijk Reeuwijk 6 verdette. Op naar een zonnige toekomst met een echte coach ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik kan vrijdagavond niet, volgende week wel. Kan ik eventueel invallen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Willem Lodema invallen bij de veteranen? Het moet niet gekker worden. Of is het Willem Dekker? Wie het weet mag het zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ik kan de komende 8 vrijdagen niet, dus snel plannen, hoef ik ook niet te ballen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Als die zeikerds van het derde bij ons erbij komen stop ik gelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Kluuk, jij kan niet stoppen. check je contract!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Geen promotie voor het eerste en geen afscheid voor Evert. Het cvc van nu ten voeten uit

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ja Cor, vroeger was alles beter he. nu maar hopen dat van uitstel geen afstel komt

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Vroeger was inderdaad alles beter, zeker bij CVC Reeuwijk. Ik ben na vele jaren weer eens bij het toernooi op Hemelvaartsdag geweest Jullie club is er niet gezelliger op geworden. Er zit werkelijk geen sfeer meer in.Als er bij ons op het Dorp een toernooi of evenement is loopt de hele vereniging van het eerste tot de jeugd op ons gezellige complex rond.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Blijf dan lekker in je dorp str*ntboer

    BeantwoordenVerwijderen
  32. @rvc'er. als jij er was, dan lag je zeker om 11 uur al bezopen aan de kant. Of je weet niet wat sfeer is.

    Het was juist een heel leuk toernooi. Altijd met teams van ver buiten de regio. Omdat het altijd zo gezellig is.
    gezellige teams, allemaal leuke mensen, lekker eten, goede organisatie, leuke muziek. wat wil je nog meer.
    Hou je viezigheid in het dorp, als je daar al vandaan komt..

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een haatdragende reacties zeg. Ik denk dat Elderhorst bij een ander toernooi is geweest of zelf bezopen nwas. Voor sommige mensen is het dan altijd gezellig. Maar goed, mij zul je voorlopig niet meer zien in Brug.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Alle Reeuwijkdorpers stinken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Een aanwezige veteraan01 juni, 2012 00:23

    Zo te lezen is de sfeer ook op deze blog weer aardig verziekt.
    Het getuigd bovendien niet van enig respect voor beide clubs.
    En die Ad, wie het ook moge zijn, moet zelf natuurlijk beter weten hoe de sfeer 'vroeger' en 'nu' bij de club is/was.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. is er al zicht op de datum dat de afscheidswedstrijd van Evert is?
    Is het binnenkort of gaat het bij begin van komende competitie worden?
    Ik kijk er naar uit,verwacht natuurlijk dat dit weer heel gezellig gaat worden;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hans, tijd voor een nieuw onderwerp waar we weer eens lekker over kunnen zeuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. @Kees

    Evert, who de f*ck is Evert?

    BeantwoordenVerwijderen
  39. alleen voor fossielen was vroeger alles beter, komt omdat ze nu niet meer mee kunnen komen......beetje gevalletje triest

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Oud eerste elftal speler03 juni, 2012 10:17

    Ach, die Ealy is ook weer eens uit zijn ei gekropen zeg!! Dus wat weet hij nou echt nog van vroeger hoe het er werkelijk toen bij de club aan toe ging. Maar er was inderdaad meer saamhorigheid en sfeer dan nu.
    Beetje jammer en triest te gelijk van een "individu" zoals jij en waarvan er bij de club momenteel dus kennelijk ook nog meer "rond hangen."

    BeantwoordenVerwijderen
  41. haha je bent gewoon een oude seniel en durft niet eens onder je eigen naam een mening te geven, hoe triest ben je dan

    gister op de club geweest, sfeer was uitermate prima

    BeantwoordenVerwijderen
  42. M. Van Bommel04 juni, 2012 08:02

    Vroeger was alles weldegelijk beter; toen hadden alle Zeurpieten nog geen internet.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Is Hansie op Hollyday ?? Al 2 weken geen verversing.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hans, ik weet dat het zomerstop is, maar heb je nog niet een leuk item waar we allemaal op kunnen reageren

    BeantwoordenVerwijderen