zondag, april 08, 2007

Programma 6e; klik op de afbeelding


12 opmerkingen:

  1. MO regel nog eens een paar oefenwedstrijden tussen 5 mei en 26 mei. Anders komen we onvoorbereid bij ESA. Vooral het kleedkamerzitten is daarbij van groot belang.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MO

    28 april afzeggen. 16.15 uur !!!
    5 mi afzeggen.Kampioenswedstrijd 1e

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Peter de Jager matchwinnaar bij het 4e, met zijn linker nota bene.
    Brilante poort op de achterlijn van Dick, koester deze mannen..
    Bedankt voor het lenen, gents!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben er op 28 april en 5 mei in ieder geval niet bij...
    dan ben ik op vakantie!!
    ik weet dat jullie me erg zullen missen maar het is niet anders...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer Appelstroop, maar 26 mei is belangrijker. Dan worden de mannen van de jongens gescheiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Losers, potje sparren tegen ons op 12 mei?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja MO 28 april en 5 mei afzeggen!! Appelstroop doet niet nee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sorry Reeuwijk 7, maar wij zijn tot 12 september 2012 al helemaal volgeboekt. Als jullie kampioen worden, kunnen we wellicht nog een andere datum (er tussen door) prikken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor Reeuwijk 4: Ik wist allang dat Peter de Jager nota bene had! Overigens worden deze jongens de eerste wedstrijd wel (voor een halve wedstrijd) geschorst, omdat dit niet bij mij is gemeld!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. He M.O. je bent en blijft een angsthaas

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Inderdaad Reeuwijk 7, wij schamen ons ook voor hem

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben voor niemand bang! Maar als ik gaatje kan vinden spelen we zeker tegen jullie. Overigens wel zonder Sip en Sop dan, want daar schaam ik me dan voor!

    BeantwoordenVerwijderen