zondag, september 07, 2008

Thijs van Wageningen vereerd, maar geen terugkeer naar CVC Reeuwijk

Quote:

Van: Thijs van Wageningen
Verzonden: woensdag 27 augustus 2008 11:15
Aan: Hans Goedhart
Onderwerp: RE: gerucht

He Hans,

Wat een leuk bericht en het streelt mijn ego, blijf toch altijd een zwak voor CVC houden namelijk.

De huidige situatie is dat ik vanaf september weer 1 avond ga trainen bij de “oude mannen”uiteraard van K.S.Kalmthout ( woon namelijk in Kalmthout ). Heb toch wel enige angst na 2 meniscus operaties, maar we zullen zien.

Dus helaas is het gerucht onjuist, maar ik wens jullie heel veel succes toe in de competitie en met alle andere dingen waar jullie je mee bezig houden. Doe alle mannen de hartelijke groeten van me!


Groeten,

Thijs

6 opmerkingen:

  1. 't is jammer, maar een eindeseizoen toernooi in Kalmthout is ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het antwoord van Dhr. van Wageningen is niets nieuws. Ik voorspelde dit al tijdens het gerucht(je)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Scout, je hebt een prima inzicht. Je hebt het natuurlijk ook niet voor niets zover geschopt in de voetballerij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. scout, waarom "nu nog"?

    Wordt het dan toch Oranje?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fan,
    Voor Oranje zijn er geen scouts, dat bepaald Dhr. van Marwijk. Maar nadat Dhr. Cruyff in februari j.l. in de Arena was, is er toch wel wat veranderd bij de jeugdopleiding en het scoutingapparaat van Ajax.
    Ik, alsmede anderen, heb in maart te horen gekregen niet meer nodig te zijn en dat ik nog 6 maanden mijn hobby kan blijven uitvoeren in Amsterdam (ik heb gewoon een baan en scouten voor betaald voetbal is een hobby.) Overigens, geen nood, ik ga vanaf 1 oktober beginnen bij NAC Breda. Wel prettiger, ik woon in Dordrecht,dus lekker dicht bij huis.

    BeantwoordenVerwijderen