maandag, februari 02, 2009

Geen bitterballen voor Japio


Gehoord in de kantine op zaterdag 31/1

Japio wilde afgelopen zaterdag iets te eten bestellen in de kantine. Zijn voorkeur ging daarbij uit naar bitterballen.

Op het moment dat de bestelling geplaatst werd greep Linda echter in.

"Peet, bitterballen zijn niet gezond" riep Linda hem toe.

Japio kwam daarop met de geniale suggestie om 2 broodjes kroket te bestellen.
Tot verbazing van de aanwezigen keurde Linda deze bestelling wel goed. Laten we nou toch altijd gedacht hebben dat de samenstelling van kroket gelijk is aan die van bitterballen!

Wikipedia is daar duidelijk in:

Bitterballen zijn gefrituurde kleine ronde vleesragout-balletjes van zo'n 3 à 5 cm doorsnee en zijn in feite kleine versies van de vleeskroket

21 opmerkingen:

  1. Ja Linda is blond en laat ze maar al te vaak blijken....wel humor overigens

    BeantwoordenVerwijderen
  2. linda is gewoon slim bezig(verbazingwekkend trouwens).
    als je bitterballen besteld komen ze meestal per 6 en voordat je aan je 2e bitterbal kan beginnen is de rest al op...
    financieel gezien is het inderdaad GEZONDer om een broodje kroket te bestellen ipv bitterballen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wie geeft ze op voor de nationale IQ-test?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. blondie - omdat jullie niet beter weten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Earlygrey
    Zeker nog nooit een blonde vriend(in) gehad?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. blondie - zeker wel, vandaar dat ik deze mening vorm

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja klopt hoor Blondie. Ik ben hartstikke blond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als ik niet al mijn tijd in bierdrinken zou stoppen, had ik aan beide zijdes twee blonde dames en natuurlijk niet de minste (denk aan het kaliber Doutzen)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Appelstroop, ik zie een glanzende carriere als econoom voor jou weggelegd

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gelukkig zit woutertje er nooit naast met zijn visie, dat zal nu ook wel weer gelden......Appelstroop zal een goed bankzitter worden....niet alleen in het voetbal, maar gewoon overal wordt die onkundige jongen buitenspel gezet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Precies Early, die appelstroop is mij al jaren een doorn in het oog. Wat is die man toch zwak!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Meneer en Mevrouw de Bok in optima forma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. doe mij maar een bitterbal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. lekker koppie soep kunnen jullie krijgen!!
    vanavond is er weer een trainingshap waar de leden van cvc van kunnen genieten. Een kop winterse soep met wat stokbrood en andere lekkernijen zullen geserveerd worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zeker weer(financieel)door Elderhorst geregeld die trainingshap voor de leden?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooie aankondiging Appelstroop, zo net een uurtje voor de training......mis ik weer gratis maaltijd

    BeantwoordenVerwijderen