vrijdag, februari 13, 2009

Nieuwe link naar clubblad

www.xs4all.nl/~hgoedhar/

10 opmerkingen:

  1. Ha Hans,

    klik de nieuwste pdf versie aan, staat bol van de foutmeldingen en de helft van de pagina's geeft ie niet weer..........wat heb je nu weer lopen klote ;-)

    misschien was je er niet van bewust.......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha die Early

    Vreemd hoor, ik krijg ook meldingen dat ie het prima doet:

    Lees de mail van George maar hieronder

    Ziet er weer piekfijn uit, Hans!

    Kheb trouwens alweer een nieuwe 'Mijmeren met kareltie en George'....
    Voor de volgende editie: "Vreemde eenden

    En ook bij Gerke werkt het prima!!

    Volgens mij gaat het wel goed met Firefox.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. is internet explorer zo diepgezonken....dan maar over gaan op firefox, ga het iedergeval proberen.

    Loek had overigens ook dezelfde problemen als ik...

    maar goed, hij zal ook wel snel op de mat vallen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. k zit m nu net te vergelijken met de geprinte versie en ook bij mij valt er af en toe een helft vd pagina weg en ik gebruik firefox...
    kan natuurlijk niet zo zijn dat uitgerekend de foto van earlygrey alleen op 1 pagina staat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben jij er trouwens nog bij a.s. zaterdag Appelstroop?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoef firefox dus ook niet te installeren, kan ik vanaaf lekker lui op de bank liggen.....mezelf sparen voor de grote wedstrijd van zaterdag tegen de ex-koploper in spé

    BeantwoordenVerwijderen
  7. als jullie er geen probleem mee hebben dat ik er bij ben morgen dan ben ik erbij iig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. appelstroop - altijd leuk om jou erbij te hebben, kunnen we je mooi tot het bot afzeiken......anders moet je evert effe bellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik zorg wel gewoon dat ik rond kwart voor 12 op de voetbal ben en dan merk ik wel of ik nodig ben;)
    mocht evert anders denken dan is er vast nog wel een ander team waarbij ik mee kan doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. appelstroop, je mag best in mijn plaats ballen hoor, zit liever warm in de kantine een pilsje te doen.....maar aanvallen kan je al nauwelijks, laat staan verdedigen

    BeantwoordenVerwijderen