dinsdag, januari 26, 2010

Muis helpt Wimpie en breekt ruit


De spelers van Reeuwijk 6 staan altijd klaar voor hun teammaten. Dat is mooi dacht Wimpie en vroeg Muis en Herbie om een handje te helpen met het verhuizen van 2 banken. Had Wimpie beter niet kunnen doen. Muis dacht dat hij de bank vast had en Herbie stond aan de grond genageld. Resultaat: een gebroken ruit in het trappenhuis. De verzekering dekt de schade, dus Muis kon lachen.
De foto is van een mindere kwaliteit, maar het resultaat van de verhuisparij is te zien.

37 opmerkingen:

  1. ik heb net de glaszetter mogen bellen.anders gebeurt er weer niets he

    hoop lol, maar zo lui die gasten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo zo, die Earley maakt zich verdienstelijk voor de samenleveing

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dekkie dekt alles27 januari, 2010 12:10

    En ik maar betalen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. T schijnt dat Muis bij marcel derksen verzekerd is en een extra 'ik sloop altijd ruiten' polis er in op heeft laten nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha laat me niet EARLY jij en je verdienstelijk maken voor de samenleving.
    Je ben zelf zo lui als je achterste EARLY haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. anoniem - mijn verschijning is al verdienstelijk voor minstens de halve wereldbevolking, het vrouwelijke geslacht wel te verstaan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toch knap dat een gay als jij indruk maakt op vrouwen.

    Kom nou toch gewoon eens een keer uit de kast joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee Anoniem ik weet een nog veel originelere die ook nog nooit iemand heeft gezegd. EarlyGay..

    Plus Henkkie Krol: Het zijn vaak juist gay's die een goede indruk maken op vrouwen. Omdat ze niet op 'iets' uit zijn. Early is hier, als je naar zn openingzinnen kijkt, juist het tegenovergestelde van!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. henk - volgens mij wil je gewoon dat ik uit de kast kom......jij ruikt je kansen natuurlijk....helaas ik zit best in de kast

    ja loek, mijn openingszinnen zijn origineel, maar weinig effectief

    BeantwoordenVerwijderen
  10. MO oud aanvoerder Reeuwijk 627 januari, 2010 13:54

    Ja Early, het wordt nu echt tijd dat je het toegeeft

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou vooruit, ik geef het toe

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Okee Bokkie, mooie nieuwe topic geboren!! Niels komt uit de kast :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. he nep grey wegwezen jij.....

    de mannen staan wel te popelen zeg....ik snap dat de teleurstelling enorm is.....uiteindelijk is iedereen gek van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Er is er iig 1 die uit de kast komt. De echt NEP Early Grey. Kom nep grey als je echt uit de kast wilt komen moet je wel je echte naam zeggen. Wie weet valt er wel een zware last van je schouders!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De bazen van Grey, MO, Loek en anoniem27 januari, 2010 15:13

    Kom op jongens, ga eens aan het werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Sorry baas! Ik ga snel verder...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haha ze lopen hard voor je weg het vrouwlijke schoon EARLY,enn de mannen blijven als stoop achter je kontje aan lopen haha...

    Werk iemand nog wel van het 6 haha of zitten jullie allemaal uit je neus te peuteren,wat jullie geregeld ook op het veld doen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. niet werken is de rode draad van het zesde......vandaar dat ik er ook mee kap, die waardeloze inzet van sommige, erger me kapoT...hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Niels ga jij eens heel snel boekhouden... Als je inzet op je werk net zo is als bij 6 had jan je allang op straat gezet.

    Waar kap je overigens mee? Werk of voetbal, want dat laatste deed je sowieso toch al jaren niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. met de pauper sport voetbal natuurlijk, met werken pas als ik de jackpot win....die zal waarschijnlijk vallen wanneer ik 66 jaar en 11 maanden ben

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zeg het maar niet te hard EARLY haha dat je kap want voor je het weet heb je nog meer mannen achter je kontje aan haha.

    En die inzet van jouw is ook heel verrrrrrrrrr te zoeken haha,ja alleen als er wat te zuipen is of een weekendje weg dan zet je eigen helemaal in haha

    BeantwoordenVerwijderen
  22. anoniem - het is ook een kwestie van prio's stellen....haha

    BeantwoordenVerwijderen
  23. He nep anoniem niet onder mijn naam reageren aub. Nu ben ik wel te herkennen aan mijn betere Nederlandse taal gebruik, maar toch.

    Er is maar 1 echte anoniem.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. nu is de Bunche ook al getroffen door een stroomstoring........de wijk verloederd......gelukkig is wimpie thuis om orde op zaken te stellen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oorzaak Muis waarschijnlijk!?

    BeantwoordenVerwijderen
  26. als je muis zo ziet, zou je zeggen dat ie langdurig onder krachtstroom heeft gestaan

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Haha die MUIS staat toch wel vaker onder krachtstroom.

    En ANONIEM blijf jij maar lekker de beste ANONIEM haha.
    En laat mij maar fijn sommige woordjes verkeerd neer zetten,ze snappen het toch wel hier waar je het over heb,lijkt soms net kleuterklas het 6 haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. He "lekker(e) anoniem" ben jij soms een vrouwelijke anoniem?

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Piet Kwekkeboom28 januari, 2010 16:23

    Waar kunnen we het 6e a.s. zaterdag bewonderen. Ik ben door deze site heel nieuwsgierig geworden naar dit elftal.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. de knapste kop van reeuwijk zes is er niet bij, ik ga namelijk lekker een potje golfen.....maar volgens mij spelen ze uit bij sportlust om 14:30

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hey Anoniem...

    Of ik lekker vrouwelijk Anoniem ben kan ik over mezelf niet zeggen haha maar mag er wel wezen,de koppies van het 6 en 1ste kijken vaak hun ogen uit als ik kom kijken,dan word er zooooo slecht gespeeld haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. gaat voetbal sowieso wel door, ik acht de kans erg klein met dit klolere weer

    maar als men zeker geen zin heeft, wil ik morgen om 13:30 namens sportlust wel een telefoontje plegen......

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ha ha Early alweer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. zojuist is bekend geworden dat al het voetbal er uit ligt

    http://teletekst.nos.nl/ pagina 603

    BeantwoordenVerwijderen