vrijdag, januari 29, 2010

Van wie is deze kassabon?


Klik op de foto

Zie de poll hiernaast

8 opmerkingen:

  1. van linda want er staat schoonmaakmiddel op

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk Schuim, hoewel er geen lange vingers op staan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. http://www.garagetv.be/video-galerij/mysp4c3/Hans_Teeuwen_Mars.aspx

    dit is wat ik zou doen als ik een mars had gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie leverworst voor de derde helft erop staan dus ik verwacht dat deze van Marit/Ton is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie wel zout voor de vaatwasmachine....dat had ik kunnen zijn....
    Van Muis is het zeker niet; er it geen andijviesap bij..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ben benieuwd voor welke doeleinde de leverworst is gebruikt na afgelasting van de pot

    BeantwoordenVerwijderen
  7. C1000 Medewerker30 januari, 2010 13:26

    Het was een vreemde verschijning gistermiddag! Door de hele winkel hier en daar een brul!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier en daar een brul! Dan is het niet moeilijk, de bon is van Wiggert.

    BeantwoordenVerwijderen