zondag, januari 17, 2010

Programma van de komende weken

Eerst het zuur (twee uitwedstrijden op een rot tijdstip) en dan het zoet (twee thuiswedstrijden op een ideaal derde helft tijdstip).

Volgende weekend zouden we best wel weer eens een keer kunnen voetballen. De vorst verdwijnt zodat een algehele afgelasting er niet in zit en we spelen op kunstgras bij Be Fair. Hou er dus rekening mee dat we naar Waddinxveen afreizen (Jij ook EarlyGrey)

23 januari 14.30 uur Be Fair 7(zat) - CVC Reeuwijk 6(zat)
30 januari 14.30 uur Sportlust '46 14(zat) - CVC Reeuwijk 6(zat)
6 febrauri 12.45 uur Reeuwijk 6(zat) - Schoonhoven 4(zat)
13 februari 12:45 uur CVC Reeuwijk 6(zat) - Spirit 8(zat)

33 opmerkingen:

  1. Mooi zo daar gaan we weer

    Be Fair 7-CVC Reeuwijk 6 3-1
    Sportlust 14-CVC Reeuwijk 6 7-3
    Reeuwijk 6-Schoonhoven 4 1-4
    CVC Reeuwijk 6-Spirit 8 1-3

    Verder voorspel ik rood voor Tim de Haan (doodschop)en Ton Burger (praten)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. half 3 uit is een prima tijd. wees blij dat het niet 16:15u is!
    Verder ben ik het grotendeels met Jomanda eens al lijkt het me dat alles wat spannender zal worden nu Ian weer langzaam terug begint te komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tijdens dit gehele programma ben ik verhinderd, helaas.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gerrit (de echte)18 januari, 2010 10:07

    Vertel eens wat nieuws sukkel.

    En ja, ik kan een computer aanzetten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Moet Ian het verschil maken Appelstroop? Beetje zwak om het presteren van het elftal op te hangen aan zo'n broekie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. liever Ian als jong broekie, dan zo'n stok oude man als dorre

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoezo alles spannender zal worden appelstroop?
    Dat Reeuwijk 6 is toch gewoon een rampen (toeristen) elftal geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klopt helemaal Kraaij (sr of jr?)Het gaat helemaal nergens over met die stumpers

    De ene helft komt niet opdagen, de andere helft kan niet voetballen en bij Grey geldt het allebei. Kan niet voetballen en komt niet opdagen.

    Je vriend Anoniem

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Anoniem - hulde voor U scherpe waarneming. ik heb ook maar besloten om met dat pauper spel te stoppen en wordt niet spelend lid, dat is toch waar mijn kwaliteiten liggen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een niet spelend lid! Zag ik ook vanmorgen voor de spiegel. En inderdaad, de gelijkenis met Grey is verbluffend. Denkt niet gemist te kunnen worden, hangt er maar een beetje bij, geen knappe kop, doet niks meer, dus...... op een niet spelend lid zit niemand meer te wachten. Ook niet in de bar!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha ha Opa, een hele rake typering van de grijze plaag Grey

    Jullie aller anoniem
    (fan van Loekie)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. de halve kantine is niet spelend lid, zal een saaie bedoeling worden zonder onze gezellige inbreng.....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Re: de halve kantine is niet spelend lid

    Ik heb dan ook nog nooit een spelende kantine gezien, zelfs geen halve kantine!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja appelstroop, 14.30 uur is een prima tijd voor sinasdrinkende jongetjes zoals jullie. Niet voor de echte mannen die liever wat sterkers nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. lekker bezig anoniem, ik moest zelfs even glimlachen.......

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Willeke Alberti19 januari, 2010 17:09

    De glimlach van een kind doet je beseffen dat je leeft

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Vrijdag alweer min 5 graden celsius

    Voetbal gaat er weer gewoon uit!
    De plasentocht komt er alsnog aan eind volgende week!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi zo, ik heb m'n CVC truitje alweer aan

    BeantwoordenVerwijderen
  19. een degradatie duel komende zaterdag:O

    BeantwoordenVerwijderen
  20. dat is het ook het streven, zo snel mogelijk terug naar de 8e klasse.......dit is voor de supporter ook niet om aan te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. En Earley zo snel mogelijk (voor altijd) weg bij CVC en blijf maar op je eigen thuishonk in de Bunchestraat. Hij is voor niemand om aan te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. opa, ik denk dat jij de enige bent die er zo over denkt, ik ben uiteraard immens populair bij cvc.........

    BeantwoordenVerwijderen
  23. De rest van de club21 januari, 2010 09:47

    Dan waarschijnlijk alleen bij die sukkels van het 6e. Ik kan je verzekeren dat de rest van de vereniging een bloedhekel aan je heeft, parasiet!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. reeuwijk zes is wel een afspiegeling van CVC........

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Die Earley.......hij is echt dom! Opa heeft gelijk dat hij Earley deze week in de spiegel zag hangen! Alleen zal Opa niet zo'n grote hebben als Earley is.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Tis niet te hopen voor Opa dat dat ding in de spiegel een strak thermoshirt aan had en een bril droeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. dan zou hij er wel cool uit zien loekie, nou ja ieder geval origineel

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Nogmaals, morgen 3-1 verlies tegen Be Fair. Let op mijn woorden.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik wil jullie feestje niet vestoren maar de wedstrijd van morgen gaat niet door. Deze wedstrijd staat gepland op gras maar dit veld is onbespeelbaar.

    Zie hieronder

    zaterdag 23 januari 2010
    De wedstrijden van 14.00/14.30

    Be Fair 1-Koudekerk 1 kunstg
    Be Fair 4-ARC 5 14.00 kunstg
    Be Fair 7-CVC Reeuwijk 6 gras
    Be Fair 9-Alphia 9 kunstg
    Be Fair A1-Zestienhoven A1 gras

    BeantwoordenVerwijderen
  30. dat zou een enorme domper zijn als het niet doorgaat. desalniettemin 13 uur in de kantine

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Je gaat toch niet vertellen dat je meegedaan had!??

    BeantwoordenVerwijderen
  32. nee ik had graag willen kijken om mijn middag te vullen.....maar ik heb buurman wimpie al gesproken, we reizen vrij vroeg af naar de kantine......dus dat komt helemaal goed

    BeantwoordenVerwijderen