donderdag, februari 18, 2010

Het programma

Aanstaande zaterdag wacht ons weer een zware wedstrijd. Gouda 9 heeft een aantal aansprekende overwinningen behaald waaronder de wedstrijd tegen Oudewater. De tijd van 11.00 uur is wel bijzonder gunstig met het oog op de derde helft. Maak vast kennis met de tegenstander op:

http://svgoudazaterdag9.ditismijnteam.nl/

Waarschijnlijk komen we dit elftal ook tegen tijdens het ESA recreantentoernooi in Arnhem op zaterdag 29 mei.

Het programma voor de komende weken
20 feb, 11:00 Gouda 9(zat) - CVC Reeuwijk 6(zat)
27 feb, 12:45 CVC Reeuwijk 6(zat) - Gouda 9(zat)
06 maa, 15:00 Capelle 8(zat) - CVC Reeuwijk 6(zat
13 maa, 12:45 CVC Reeuwijk 6(zat) - Jodan Boys 12(zat

8 opmerkingen:

  1. Helaas kan ik er deze wedstrijd niet bij zijn. De volgende 3 ben ik weer present.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helaas kan ik er de komende 4 wedstrijden niet bij zijn......geen idee wanneer ik weer present ben..maar succes ieder geval

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helaas kunnen wij er niet bij zijn bij het door jou georganiseerde uitstapje naar Zandvoort EarlyGrey

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geeft niets, een refund zit er niet in....ik cancel de boel en ga van het geld lekker twee weken op vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij die wandeltrip ben ik ook niet vooral niet als die suffe Grey meegaat :)
    Wel apart dat de rest van 6 EN Gerrit 1 minuut achter elkaar reageren. Zal vast niet dezelfde zijn! Grey zit daar weer i minuut achter, wie is nou wie?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer jongens, afgelast!Zie teletekst 603 West2

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoho, alleen categorie A (eerste elftal) is afgelast. Wij spelen in B. Het gaat gewoon door inclusief spelers van het 1e!!!!

    BeantwoordenVerwijderen