vrijdag, november 26, 2010

Mario Been naar CVC Reeuwijk

UITNODIGING

Beste businessclub leden, sponsoren, leden en/of ouders van jeugdleden van CVC,

Weten jullie het nog? Vorig jaar in december, een prachtige avond met Rene van der Gijp in De Brug, meer dan 150 aanwezigen, wat een succes!!

Daar kon iedereen getuige zijn van het uitroepen van de speler van het jaar 2009 (Marcel van der Wal), vrijwilliger van het jaar 2009 (Gerrit van den Heuvel) en talent van het jaar 2009 (Daan Vermeulen). Waarvoor nogmaals alle felicitaties! Wie zullen er dit jaar het podium betreden? Dit jaar zal er ook een prijs bijkomen en wel voor de speelster van het jaar.

De Business Club Team Topsport CVC heeft wederom deze avond voor geheel CVC

georganiseerd op een unieke locatie dit keer, om de betrokkenheid van alle leden, ouders, sponsoren, vrijwilligers en natuurlijk onze eigen businessclub leden te vergroten en iedereen te bedanken voor hun inzet. Met trots nodigen wij jullie dan ook uit voor:

CVC Awards Event op dinsdagavond 14 december 2010 met

Mario Been!!!



In een ongetwijfeld met humor doorspekt gesprek met Jan Dirk Stouten (sportverslaggever bij RTV Rijnmond) zal Mario Been zijn overduidelijke mening over tal van zaken geven. Over zijn belevenissen (samenspelen met Cruijff, zijn enige interland, de mislukte transfer naar Engeland) kan de in 1963 geboren Rotterdammer met de nodige zelfspot smakelijk vertellen. Als trainer werd hij in zijn eerste seizoen met Excelsior direct kampioen. Dat leverde hem een mooie overgang naar NEC op waarmee hij verrassend Europees voetbal haalde. Nu is Been bezig aan zijn tweede seizoen als trainer van zijn droomclub Feyenoord. Natuurlijk wil je hier bij zijn!

Kom dan op dinsdagavond 14 december a.s. naar de locatie Rebo on Ice in het Reeuwijkse Hout, nabij Windsurfclub Reeuwijk, klik voor meer info over locatie: http://www.rebo-iceevent.nl/

8 opmerkingen:

  1. "Natuurlijk wil ik hier bij zijn" staat er geschreven. Hoezo?? Ik ga toch niet naar een kakkerlak zitten luisteren die een degredatiecluppie onder zijn hoede heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, die bolle Jol is goed bezig met dat paupercluppie van 'm

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha,ha,ha....die Gerrit mag ik wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wel grappig Gerrit, aangezien jij helemaal niets presteert

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb vorig jaar nog een bevestiging gehad als blijk van waardering voor mijn werk bij CVC. Meer hoef ik toch niet te zeggen van Zijp.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jongens ik reken op jullie he!!!!

    Tot 14 december!!

    Gr.

    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Reeuwijk 6 speler29 november, 2010 17:05

    Wij zijn erbij! Tenminste als ik voor mijn elftalgenoten mag praten!

    BeantwoordenVerwijderen