maandag, maart 19, 2007

Wedstrijd tegen Rijnstreek gaat niet door

Mededeling van onze aanvoerder M.O.

Hoi Hans,

Ik heb de wedstrijd van a.s zaterdag tegen Rijnstreek 4 bij Jan Hart gisteren (zondag) laten annuleren. Ik heb hiervoor inmiddels toestemming gekregen dat Jan dit verder zou afhandelen. Zoals je kennelijk misschien ook afgelopen zaterdag nog heb
meegekregen was er meer animo bij een groot aantal spelers om de promotiewedstrijd van het 1e bij te wonen en daarna
bij onze sponsor ( Arno) een hapje en borrel te gaan drinken. Dus bij deze dan. Wellicht dat je dit deze week op de site nog kan vermelden. Zelf zal ik ook een aantal jongens nog bellen over deze situatie.


Groet, Martin

5 opmerkingen:

  1. Jullie aanvoerder is een angsthaas. Onbegrijpelijk trouwens dat jullie naar dat stelletje mietjes van jullie eerste elftal willen gaan kijken. Ik heb ze zien spelen tegen Rijnstreek 1. Stuk voor stuk wijven!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Slap, slap en nog eens slap...een ander woord heeft Burp er niet voor.
    Ik zal zelf tellen wie het eerste gaat aanmoedigen. Het zal wel achter glas(!!!) zijn. ha,ha...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de eerste goede actie van MO dit seizoen....klasse jongen, je komt er wel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer, deze zaterdag had ik gereserveerd om eens te scouten!
    Er lopen twee leuke spelers in het 6e te ballen heb ik vernomen. Misschien voor het volgende seizoen bij ons (Ajax 3,zaterdag)op de "Toekomst". Ik blijf het e.e.a. volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij dienen een klacht in bij de knvb. Dit slaat helemaal nergens op Reeuwijkse watjes.

    BeantwoordenVerwijderen