zondag, oktober 11, 2009

Reeuwijk 6 algemeen nieuws

Helaas is onze wedstrijd van zaterdag 1o oktober afgelast. Het hoofdveld was onbespeelbaar. Hoewel wij op het kunstgras zouden spelen visten we door allerlei verschuivingen toch naast het net. Reeuwijk 5 nam uiteindelijk onze plaats in op het kunstgrasveld.

Coach van Dam vond het niet erg. De meesten van onze spelers zijn niet echt gebouwd op kunstgras en Evert miste ook nogal wat belangrijke spelers zoals EarlyGrey en Ton Burger.

De uitslagen in onze poule

10-10-09 DCV 3 Nieuwerkerk 2 3 - 5
10-10-09 CVC Reeuwijk 6 Capelle 8 -
10-10-09 SPV '81 3 Jodan Boys 12 0 - 2
10-10-09 Be Fair 7 Schoonhoven 4 1 - 0


Verder nog nieuws over Ian Overdam. Ian is inmiddels geopereerd aan zijn knie. Er bleek een redelijk groot stuk van zijn meniscus afgebroken. Naar verwachting speelt Ian na de winterstop pas weer mee. Verder heeft Ian laten weten aan het einde van het seizoen over te stappen naar het achtste. Hiermee schiet de gemiddelde leeftijd van het elftal weer omhoog.

Het achtste is overigens bereid om Ian te ruilen tegen Appelstroop.

Matto is nu officieel lid van CVC Reeuwijk en speelt daardoor zijn wedstrijden legaal mee met ons elftal.

EarlyGrey heeft afgelopen zaterdag aangekondigd het elftaluitstapje van het 6e te zullen organiseren. Zijn plan is om begin juni naar Sunparks Zandvoort te gaan voor een weekend relaxen, in welke vorm dan ook.

Volgende week spelen we om 16.15 uur bij Jodan Boys. Er zijn plannen om per fiets te gaan omdat parkeren nagenoeg onmogelijk is als het eerste van Jodan Boys thuis speelt.

20 opmerkingen:

  1. Reeuwijk 8 speler11 oktober, 2009 17:23

    Ian Overdam ruilen tegen appelstroop is een hele goeie deal voor ons team!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 1>denk niet dat appelstroop door onze strenge medische keuring komt, zeker na het debacle met de aankoop van onze,soon to be, ex-aanvoerder!
    2>Leuk idee met defiets!
    Ik zal om 6 uur sóchtends beginnen,vanuit den haag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is goed Matto, begin ik om 4 uur uit Breda te fietsen en pik jou om 6 uur op in den haag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De wedstrijd gaat niet door en hoe kan "van Dam" nou toch in hemelsnaam zeggen "niet erg, we missen belangrijke spelers". vervolgens lees ik Ton "McDonald" Burger en lulletje Grey. Nou sorry hoor maar als je dat roept dan heb je echt geen verstand van voetbal. Dan hang je alleen om het elftal "om toch nog interessant over te komen op je ouwe dag" (en de drank)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Matto, hou je nou aan je eerdere berichtje zoals je zelf al aangaf, dus....... ga toch fietsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. matto laat die kneus toch lekker.....dit is zijn manier om interessant over te komen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed zo 'kenner', gooi je frustraties er maar lekker uit. Dat zal zeker wel opluchten. Haha thuis niks te vertellen zeker....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Frits, ik vertel thuis juist heel veel. Dus ik heb alles te vertellen. (m'n kat zegt alleen niks terug :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. de eerste volgende keer dat ik er bij ben, zal ik meer info verschaffen omtrent een weekendje chillen...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Liever een halve appel dan een heel klokhuis. Appelstroop is welkom bij 6.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als de coach nou verstandig is cancelt hij de wedstrijd van aanstaande zaterdag. 16.15 uur is toch geen tijd!

    De KNVB stelt dat je per seizoen 2 wedstrijden mag uitstellen. Dit lijkt me een goeie kandidaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wij moeten ook om 16:15u spelen. thuis weleenswaar maar dan nog. Geen enkel team wil zo laat spelen. Hieronder zie je de voorkeurstijden van jullie competitie.

    1 Capelle 8 11:00
    2 Spirit 8 14:30
    3 Sportlust '46 14 14:30
    4 Schoonhoven 4 14:30
    5 Oudewater 4 13:00
    6 Gouda 9 11:00
    7 CVC Reeuwijk 6 12:45
    8 SPV '81 3 12:30
    9 DCV 3 15:30
    10 Nieuwerkerk 2 15:00
    11 Jodan Boys 12 16:15
    12 Be Fair 7 14:30

    Jodan Boys uit zal dus altijd om 16:15u gespeeld worden, helaas voor jullie! Niet zeuren en voetballen dus!
    Over mijn voorgestelde transfer. Vind het nog altijd leuk om met jullie een potje mee te doen als dat nodig is, maar ik blijf gewoon bij het 8e ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zou het kunnen dat de Kenner last heeft van zijn ribben?Als ik gelijk heb leg ik het nog wel es uit....!
    Maar nu eventjes serieus : http://www.youtube.com/watch?v=FTv6KAmkI88&layer_token=7a5f2d7f4fecfcd
    dit is de link naar een clip van mijn bandje CAPISCE?Kopieeren en checken: is goed voor elk!
    28 november in Gouda te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Melk is goed voor elk zal je bedoelen En voor de poes. Maar laat ook mijn kat nou net na het horen van dat bandje op you tube meteen beginnen te janken zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Harry Saxefonie.12 oktober, 2009 18:56

    Ja, onze katten beginnen niet alleen te janken, ze rennen meteen naar zolder als ik het geluid van de PC aan zet. Geen aanrader dus die band van Matto. Wat een kelere herrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Blij dat iedereen zo enthousiastreageert! stimuleert mij enorm!

    Nu ga ik weer fietsen om genoeg conditie te hebben voor de najaarsklassieker denhaag-gouda-den haag!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind het wel goed, waar treden jullie op?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. nee dat is niet waar appelstroop. jodan boys speelt tijdens de wintertijd om 10.00 uur thuis

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Kiki houd van zingen,katten,en fietsen .Maar heeft geen fiets!!!

    BeantwoordenVerwijderen