zondag, februari 11, 2007

Huiskamervraag



Welke 6e elftalspeler is dit (de rechter)?

11 opmerkingen:

  1. he niet zo he burp, dat was mijn lagere school vriendin....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dan zal jij ook wel een lekker snoeltie hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik sta er naast...zij komt er dan een stuk beter van af dan ik, ik ben zo'n een goddelijk figuur....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. whahahahah,
    heeft ie zijn handen niet in zijn zij heeft ie ze wel op een andere plaats!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou snap ik dat hij homo geworden is

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is toch geen zesde elftal speler?? Dat is een watje met een schoorsteenveger

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wilde mijn moeder ook niet shockeren tijdens de dia voorstelling van het lagere school Kampf met mijn opgewonden status, die de spetter naast mij veroorzaakte. vandaar de handen voor het scrotum......

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En dan wordt ik als ontzettende buitenstaander toch echt een beetje erg onpasselijk van deze foto.

    Het mag toch zo zijn dat ik dit liever niet had willen weten.

    BeantwoordenVerwijderen