zondag, mei 25, 2008

Reeuwijk 6 geloofde het wel



klik op de foto voor groot formaat

De wedstrijd tegen Reeuwijk 8 werd roemloos met 1-5 verloren. Het seizoen was dan ook al duidelijk voorbij voor het elftal van scheidend aanvoerder MO. Er werd geprobeerd met minimale inzet een zo goed mogelijk resultaat te halen. Dit werkte dus niet vandaag tegen de jonge gasten van het achtste die perse niet wilden verliezen.

In de eerste helft was het zesde de beter voetballende ploeg maar kwam desondanks door twee geluksdoelpunten van Reeuwijk 8 op achterstand. Richard scoorde schitterend tegen vanuit een hoekschop. In de tweede helft deed het zesde niet veel meer, maar het achtste had toch 2 buitenspeldoelpunten nodig om afstand te nemen. In de laatste minuut werd het zelfs nog 5-1

4 opmerkingen:

  1. ik moet zeggen dat jullie de eerste helft hadden moeten eindigen met een 2-1 voorsprong! maar aan de andere kant had ik er in de eerste helft ook al 4 moeten maken! helaas bleef het bij 2 doelpunten...
    de 2e helft waren jullie helaas helemaal nergens! en naar mijn mening stond ik die 3 keer niet buitenspel toen ik de assists gaf op de overige 3 doelpunten!
    vandaag gingen er al geruchten over een jaarlijks terugkerende oefenwedstrijd van het 6e tegen het 8e!
    ik moet zeggen dat ik het gister een heerlijk middagje vond met jullie! is zeker voor herhaling vatbaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. was zaterdag zeker gezellig.......

    moet nog wel effe mijn chocolade voetbal nog ophalen, op een of andere manier was ik deze vergeten

    BeantwoordenVerwijderen