zaterdag, mei 03, 2008

Reeuwijk 8 ook naar ESA toernooi


Naast Reeuwijk 6 heeft ook Reeuwijk 8 een uitnodiging ontvangen voor het ESA toernooi. Schitterend natuurlijk, maar dat houdt wel in dat we geen afschrijvingen kunnen gebruiken Ik roep dus alle spelers van het 6e op om op 31 mei mee te reizen.
Nogmaals: GEEN afschrijvingen

De opzet is dit jaar anders dan voorheen. Het toernooi is wat kleinschaliger geworden en is eerder afgelopen. Er is wel een gezellige avond met een band.

Vertrek vanaf Ditos 8.00 uur
vertrek vanait Arnhem c.a. 22.30

7 opmerkingen:

  1. De eerste reactie komt van de man die op het moment van schrijven nog bezig is met de terugreis van zijn vakantie! Ik moet wel zeggen dat dit voor het 8e een grote eer is! Na nog geen jaar bestaan te hebben al een uitnodiging krijgen voor het ESA-toernooi! Wat vast staat is dat cvc nu voor nog meer gezelligheid gaat zorgen in arnhem! Groeten vanuit de auto van de grote appelstroop!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zeg veel plezier in Arnhem, maar op mij hoeven jullie niet te rekenen. ik hou niet van die suffe toernooien. volgens mij gaat MO ook niet, dus mis je gelijk al twee ster spelers..........

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Early Grey Ik betwijfel of ik volgend seizoen spelers kan gebruiken die altijd maar overal wegblijven. MO komt wel want hij draagt het aanvoerderschap die dag aan mij over.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Appelstroopie jij hebt de juiste instelling!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. appelstroop heeft de juiste instelling, ja de kwaliteiten laten wat te wensen over

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik blijf volgend jaar spelend lid zonder aan een team gekoppeld te zijn. ik ben idd te vaak afwezig en dat is lullig voor het elftal. dus nu draaien we de rollen om, kom je spelers te kort, kan je altijd bellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Over het afschrijven: mogelijk moet ik met mijn eigen elftal, het 3e, op die datum de bekerfinale spelen...
    Ja, ik durf te dromen!....... En dat terwijl ik eigenlijk helemaal niet van bekers houdt..
    PS. Donderdag a.s. kan Reeuwijk 3 kampioen worden, bij winst natuurlijk!
    Ciao!
    George H.

    BeantwoordenVerwijderen