maandag, mei 19, 2008

Reeuwijk 6 zoekt dringend versterking voor volgend seizoen

Het zesde zoekt dringend versterking voor het volgende seizoen. Een groot aantal spelers heeft te kennen gegeven te stoppen met voetballen. Dit gaat om:

Nico Overdam, Eric Overdam, Martin Oosterwijk, Dirk vd Star, Arno v.d. Vis, Richard van Leeuwen, Gert Cattel en Niels van Zijp. Ook grensrechter Richard Rijsbergen is inmiddels gestopt.

Hierdoor bestaat het zesde volgend jaar uit de volgende spelers

1. Tim de Haan (speelt om de 2 weken)
2. Gerrit vd Heuvel (regelmatig niet beschikbaar)
3. Peter de Jager
4. Martin de Jager
5. Hans Goedhart
7. Marco Lakerveld
8. Peter vd Heerik
9. Dick van Dam
10.Mike Binken
11.Maurice van Beek
12.Loek Hermenet
13.Andre van Dortmont
14.Ton Burger

Met 3/4 nieuwe spelers erbij zijn we uit de zorgen. Zeker met EarlyGrey als vaste stand-in.

Wat hebben we te bieden voor aspirant spelers

1. Redelijk tot goed voetbal
2. Zeer veel gezelligheid, de derde helft van het zesde is beroemd

Wat vragen we van de nieuwe spelers

1. Redelijk tot goed voetbal
2. Zeer veel gezelligheid

Zo simpel kan het leven zijn! Aanmeldingen bij 1 van de spelers van het nieuwe zesde!

11 opmerkingen:

  1. Hier snap ik nou helemaal niks van. Het leek altijd zo'n hecht team. Is hier sprake van het verlaten van het zinkende schip door de ratten?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jongens van het 6e. Jullie komen hier sterker uit dan ooit. 't is dat ik de leeftijd er niet meer voor heb anders meldde ik me gelijk aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoveel gezelligheid zal er na afloop in de kleedkamer niet meer zijn, denk ik. Immers, de flessen gaan eruit en enkel buiten (in een hok) mag er nog gerookt worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, als de ratten van huis zijn piepen de muizen meestal.(filosfoof?)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. niet zeuren 6e zintuig, deze jongens gaan volgend seizoen vlammen en jij bent vast 1 van de ratten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. als het 6e maar weet dat ik mijzelf ook volgend seizoen beschikbaar stel voor een paar invalbeurten!
    met de garantie dat ik beter speel dan afgelopen zaterdag!
    ik hoop dat ik dan net zo'n bijdrage kan leveren als die hattrick tegen rijnstreek uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik ben ook de vaste stand-in, enkel wanneer ik kan.......

    ik zou voor geen enkel ander team willen ballen......daar is onze derde helft te gezellig voor

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klopt helemaal Grey. A.s Zaterdag zal dat tegen Reeuwijk 8 ook weer het geval zijn. Met na afloop onder elkaar (met het 8e) nog een barbeque sluiten we dan wederom gezellig het seizoen af. Ik hoop daarom voor jullie dat het ook volgend seizoen niet aan gezelligheid zal ontbreken en het een leuk seizoen zal worden.

    BeantwoordenVerwijderen