donderdag, december 13, 2007

Heel 6 doet mee met oliebollentoernooi

En waarom doen we mee? Heel simpel, dit toernooi is vernoemd naar onze sterspeler Andre "Dorre" van Dortmont. Hier de officiele mededeling:

OLIEBOLLENTOERNOOI 2007


Zaterdag 29 december is het weer zover, het jaarlijkse oliebollentoernooi, vernoemd naar Dorre!
Deze keer wederom niet in de zaal maar op het kunstgrasveld, vanwege het succes van vorig jaar.


Achter het kunstgrasveld komt een verwarmde feesttent te staan waar iedereen kan genieten van grootmoeders oliebollen, overheerlijke erwtensoep, oud-Hollandsche rookworsten en uiteraard ‘heerlijkheid van Reeuwijk’!
Deze keer mét verlichting.

Iedereen vanaf 16 jaar mag meedoen, schrijf je dus snel in op het inschrijfformulier op het prikbord van de kantine.
De wedstrijden beginnen om 11.00 uur des ochtends.
Wees op tijd voor de gezelligheid en neem alvast
je oud- en nieuw muts mee!

Tot dan !!

7 opmerkingen:

  1. ik zal het 6e eens laten zien wat ze het afgelopen halve jaar hebben gemist;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nounou, watje, ik zal je twee keer poorten, dan bedaar je wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en nu allemaal inschrijven knaapjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik schrijf af wegens verplichtingen in Oostenrijk op de downhill. Maar prepareer me nog helemaal op de wedsterijd van morgen vanavond bij Dito's.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik bereid me ook optimaal voor,
    bij de japanner in hoofddorp, daarna in hillegom en kom uitgerust en stinkend morgen in de kantine.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dank je bokjan voor het plaatsen van het ilibiltirniiii

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die "muts" geldt dat ook voor de dames?!

    BeantwoordenVerwijderen