dinsdag, mei 18, 2010

De botsing van Matto

Onderstaand het relaas (en video!) van Matto over zijn onfortuinlijke botsing met een aanvaller van DCV. Deze video is niet geschikt voor de weekhartigen onder ons. Kijk ook eens op de blog van onze voetballende gitarist of gitaarspelende voetballer http://www.myspace.com/capiscemattokim

Gisteren hebben uw helden beslag gelegd op de felbegeerde VLAANDEREN-bokaal!!!

Waar overal in europa de voetbalcompetities beslist worden en van Gaal vanaf balkons auf deutsch een menigte toeschreeuwt met opgezwollen nekaderen( nare associaties krijg ik daarvan,heel raar...), hielden de helden van CAPISCE? zich gisteren op in een goed gevulde grote zaal van Speakers te Delft.

De link met voetbal wordt zometeen duidelijk: wanhoop niet!
Het hing er namelijk vanaf zaterdagmiddag om of yours truly wel kon spelen...

WAT DAN Matto VERTEL!!!

Ik mag op zaterdag graag een balletje trappen op niveau -2 bij CVC uit Reeuwijk....
Waarom Reeuwijk?
Waarom niet?
Ander lang verhaal...
Omdat het de laatste wedstrijd van het seizoen was en we reeds lang en breed gedegradeerd waren(3werf hulde!)had ik toegezegd om onze geblesseerde sluitpost te vervangen tussen de spreekwoordelijke palen...

Dat het vak van keeper toch met geheel eigen gevaren te kampen heeft blijkt uit bijgevoegde video!
Don't try this at home, in fact don't ever try this at all!!!
Gekneusde duim!

Ach erm!
Ja er zijn ergere dingen natuurlijk, maar ik was toch eventjes benauwd over de finale van zondag!
Het deed zaterdagavond zo'n pijn dat ik om uit te sluiten dat er iets gebroken was, toch maar ff foto's heb laten maken...
Gelukkig was het "alleen maar"zwaar gekneusd!
Goed ingezwachteld voor het hoognodige rock 'n roll gehalte heb ik me mensmoedig door de set gezweet!
Viel nog alles mee: alleen gaan we morgen(dinsdag) weer de studio in, dus ik hoop dat mijn hand het houdt!!!

Maar ja zo kan ik ook eens de uitdrukking "eind goed, al goed"benutten!
Daar gaat ie: EIND GOED, AL GOED!

Die pakken ze me niet meer af!


O ja: de prijs bestond onder andere uit een (natuurlijk) potsierlijke beker die bij Kim te bewonderen valt: zij verloor de weddenschap!;-)

AUW!!!

1 opmerking:

  1. De beer uit de Meer19 mei, 2010 08:22

    Deze doelman gaat het duel ook wel wat slapjes aan moet ik zeggen. Dan vraag je er ook wel een beetje om.

    BeantwoordenVerwijderen